Hjæælp, mit Windows opfører sig top fesent!

• Jeg har lige re-etableret for 3. gang, og oplever det samme problem. Hver gang jeg åbner f.eks. MSN Messenger 6.2, så fiser det uden for skærmens synsvinkel, og man har ikke en chance for at logge sig på el. noget. Det er ikke fordi skærmen hatr forkert opsætning, det HAR jeg kontrolleret. Men det er ikke kun MSN der laver dette nummer, andre programmer gør det også. Hvordan kan jeg afhjælpe problemet. Please send mig et svar enten på mg5026@gts.dk eller her på Tweak. Jeg håber I kan hjælpe mig.

Venlig hilsen
    Expendable

• Når du kører med dual skærm mode blir skærmbilledet udvidet "til højre", men du ka kun se hva der er "herude til højre" hvis du har en skærm til..

Sådan er det ihvertfald med mit Radeon kort :)

Du ka altså derfor ikk bruge dual skærm til noget mm. du har to skærme.. ;)

Edit: Men siden operativ systemet tror du har netop to skærme, smider den messenger og andre progs ind mellem de her to skærm billeder :/

Oprindeligt indlæg af Expendable
    Jeg kører faktisk med dual skærm mode, jeg vil lige prøve at kigge på det. Jeg bruger den sidste nye NVIDIA Driver, den der hedder 61.77 og den er ikke signeret digitalt af Microsoft, kan det måske have noget med det at gøre?

Venlig hilsen
    Expendable

Det at den ikke er signeret af Microsoft skal du ikke tænkte på... Det er der nemlig ingen drivere der er...

-Men find lige ud af det med Dual-skærm mode... Det kunne sagtens være der problemerne ligger... Kender det nemlig selv fra dengang da jeg legede lidt med et G4 MX460 med dual DVI...

Oprindeligt indlæg af CheezEDippaH

Det at den ikke er signeret af Microsoft skal du ikke tænkte på... Det er der nemlig ingen drivere der er...

-Men find lige ud af det med Dual-skærm mode... Det kunne sagtens være der problemerne ligger... Kender det nemlig selv fra dengang da jeg legede lidt med et G4 MX460 med dual DVI...

Er whql drivere ikke signeret af MS?

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Oprindeligt indlæg af mdj

Er whql drivere ikke signeret af MS?

Jo de skulle også gerne være testet, en smule, af M$.
    Men ofte gør det ikke nogen forskel om man bruger WHQL drivere eller ej.

Oprindeligt indlæg af MJO

Jo de skulle også gerne være testet, en smule, af M$.
    Men ofte gør det ikke nogen forskel om man bruger WHQL drivere eller ej.

Hvis vi kigger på nvidia drivere, så skal man i 30.28 før den er signeret af MS såååå..
    Har altid kørt med whql drivere til mit gamle geforce, og min lillesøster gør det også med det nu, og de er skam ikke signeret :/ -Men det ka jo også være lige meget når de virker :D

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Rettet en gang, sidst af Grus ().