Ny forum topic ?

Oprindeligt indlæg af Mikkel
    :] Hmmm...Hvor blev svarmuligheden "Nej - Tweak er ikke nogen børnehave" af ?(

Har stemt nej, men ved ikke hvad du mener med "...hol.dk?" - Jeg kender ikke hol.dk og er også ligeglad med det site... kan ikke se hvorfor det skal blandes ind i denne afstemning for... :rolleyes: (?)

Det var ment som en joke vel..

Stemte nej, synes der burde blive gjort som Burger siger.. Som jeg også siger her

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Oprindeligt indlæg af Burger

Der er INGEN grund til et helt nyt forum .. Der er nok her .. Det der er brug for er, at folk lærer at bruge deres sunde fornuft inden de laver en ny tråd .. En tråd til film og en til jokes er mere end nok ..

Og som jeg skrev før, så kan folk jo ikke engang ramme det rigtige forum nu .. Det holder jo ikke ..

Igen vise ord fra Herning-tøsen. ;)
    Vi skal ikke ha' flere fora. Folk skal bare tænke sig om og så la' vær' med at lave tåbelige tråde.
    Dem der ik' ka' finde ud af det, ka' jo bare bruge steder hvor det er mere passende. Sværere er det ikke. :roller:

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Tjaa, synes bare folk herinde må lære at tage sig lidt sammen når de overvejer at poste tråde :roller: - kan ik se det gør den store forskel hvilke topics her er.

Nej, synes jeg heller ikke, men der er nogle som synes, at f.eks http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=29219&sid= ikke høre hjemme i OT... Men hvor så ? Derfor jeg har lavet denne poll...

Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

• Synes også det er noget underligt noget når folk skriver noget ala: "Og det kommer du til et HW forum for at spørge om?"

Ja? Hvad er off-topic ellers til? Hvis der kun måtte diskuteres hardware/software burde Off-Topic da helt fjernes.. Så hold da lige den kommentar til jer selv..

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Oprindeligt indlæg af bentzin
    Igen vise ord fra Herning-tøsen. ;)
    Vi skal ikke ha' flere fora. Folk skal bare tænke sig om og så la' vær' med at lave tåbelige tråde.
    Dem der ik' ka' finde ud af det, ka' jo bare bruge steder hvor det er mere passende. Sværere er det ikke. :roller:

Præcis - tweak er vokset en del her på det sidste og derfor bliver vi også ramt af en del tråde der efter min mening er en tand for platte. Offtopic er til tant og fjas og her er plads til det meste. Men når du som bruger poster en tråd så tænk alilgevel lidt over :

- er det sjovt ?
    - kan tråden overhoved glæde andre ?
    - eller er det bare noget jeg absolut MÅ ud med ?

og kan man bare sige ja til en af tingene kan I da bare poste løs.

Men indimellem sker det at en bruger laver en tråd der simpelthen på INGEN og absolut INGEN måde giver mening og mest af alt ville passe som et emne i morgensamling i en børnehave.

.... og ja - de tråde får drøje hug af de andre brugere, hvis vi ikke når at slette dem først ;)

• Jeg har da set mange sjove klip/film, men jeg poster ikk tråde om dem, af den grund.. :)) men forstår self godt hvor du vil hen, folk poster jo bare en tråd uden at tænke sig om hvorvidt den har relevans til noget som helst :roller:

Syns om ideen med et Sjov & Spas topic fordi folk ("De voksne" som b34tz0r så kløgtigt skriver) direkte fornærmer folk (IMO!) når de poster et sjovt klip..

Det okay, hvis i så li definerer hva der må være i et off topic forum... Self er der et par stykker ting der ka nævnes, men jeg ka ikk komme på noget vitterligt at poste der, og så er der jo slet ikk brug for et ot forum.. Men hov, der er 25 ud af 185 brugere derinde, hvilket er mere de andre topics..
    Så lidt interesse har det åbentbart fra de andre brugere..!

Oprindeligt indlæg af KarGa
    Det okay, hvis i så li definerer hva der må være i et off topic forum... Self er der et par stykker ting der ka nævnes, men jeg ka ikk komme på noget vitterligt at poste der, og så er der jo slet ikk brug for et ot forum.. Men hov, der er 25 ud af 185 brugere derinde, hvilket er mere de andre topics..
    Så lidt interesse har det åbentbart fra de andre brugere..!

Videoklip af alle slags er der da altid plads til ;) - synes heller ikke vi er særlig strenge fra mod/admin-siden med at kugle en tråd ned - det klarer brugerne selv. :))
    Kan ikke engang selv komme med eksempel på en tråd jeg ville slette, men det sker dog indimellem at nogen er så langt fra mig, oppe i øverste, at jeg må tage mig til hovedet og tænke mit :]

• lad det nu bare være som det er, der er bare nogen fjoilser som skal lære at bruge forum rigtigt! ... sådan er det, og hvis alle læser reglerne så ville forum være meget mindre negativt belastet :D ... (lyder nice ik?)

Oprindeligt indlæg af Aerial
    Videoklip af alle slags er der da altid plads til ;) - synes heller ikke vi er særlig strenge fra mod/admin-siden med at kugle en tråd ned - det klarer brugerne selv. :))
    Kan ikke engang selv komme med eksempel på en tråd jeg ville slette, men det sker dog indimellem at nogen er så langt fra mig, oppe i øverste, at jeg må tage mig til hovedet og tænke mit :]

Jeg har aldrig været ude for/læst en tråd hvor jeg/ejeren af tråden blev grillet af en mod/admin, men som du selv er inde på.. Det klarer brugerne :D

Syns bare det er irreterende at folk SKAL (Seriøst i alle 4-fun tråde jeg har oprettet og de fleste andre jeg har læst af slagsen) folk skrive, den er gammel eller den har vi set før.. So what?

Hehe, giv os en bedre søgefunktion og det ka være det hjælper på repostningen :))

Ville bare li ha det ud til de andre brugere.. ;)

• Nu da vi er i gang med at whine. IMO er der åbenbart nogle her, som går højt op i, hvor mange stjerner de har, eller kan få. At lave et indlæg og komme med et "svar" som f.eks. "frækt" er da lige til ingenting og lugter af posthunt. Endvidere mener jeg, at nogle her, direkte opretter underlige og meningsforladte tråde, i forsøg på at score nogle flere posts og det giver jeg ikke ret meget for. Det er belastende, at sortere fra i længden. Hvis nogle føler sig stødt over dette... I don't care... Så er sandheden åbenbart ilde hørt. Det er endvidere, ikke de såkaldte "voksne" jeg hentyder til.

• Tja jeg oprettede kun den her poll, fordi jeg fik nok, efter at skulle sidder og diskutere, med andre bruger om, hvad man kunne bruge "en drengs frustrationer" til... http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=29219&sid=
    Jeg synes det blev for meget, da jeg selv synes den tråd var sjov, og det var da et problem, som mange kunne nikke genkendende til. Men alligevel var der nogen, som ikke synes at den var sjov, og ikke forstod joken, og så skulle tråden lige rakkes ned :(
    Og det er ikke den eneste tråd, der har være ude for det, og det synes jeg er surt, det kan jo ikke være rigtigt, at man prøver at poste noget sjovt i OT! som der så er nogle der finder mindre sjovt, og som lige skal whine over det... De snakker om kvalitet af tråde, men det kommer jo an på hvordan/hvem man/der ser på trådende :rolleyes:

Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

Oprindeligt indlæg af b34tz0r
    Tja jeg oprettede kun den her poll, fordi jeg fik nok, efter at skulle sidder og diskutere, med andre bruger om, hvad man kunne bruge "en drengs frustrationer" til... http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=29219&sid=
    Jeg synes det blev for meget, da jeg selv synes den tråd var sjov, og det var da et problem, som mange kunne nikke genkendende til. Men alligevel var der nogen, som ikke synes at den var sjov, og ikke forstod joken, og så skulle tråden lige rakkes ned :(
    Og det er ikke den eneste tråd, der har være ude for det, og det synes jeg er surt, det kan jo ikke være rigtigt, at man prøver at poste noget sjovt i OT! som der så er nogle der finder mindre sjovt, og som lige skal whine over det... De snakker om kvalitet af tråde, men det kommer jo an på hvordan/hvem man/der ser på trådende :rolleyes:

Du forventer vel ikke, at alle her, har samme mening ?
    Personligt kunne jeg heller ikke se det sjove, eller nogen joke i den tråd og jeg synes efterhånden du har whinet nok over den. Livet går videre. ;)

• Hmm, ka virkelig godt li ordet whine.. Imo ka det "defineres" ved at brugeren af ordet, ikk ka li, at folk skriver/siger noget om et emne som man selv er for..

Brugeren af ordet er efter min mening selv en "Whiner" eller en undskyer af tale fornuft..

Til det du egentlig snakker om: Det er vold skod at folk bare poster "Sejt" eller sådan noget crap der gir den samme oplevelse som at stikke tungen ud af vinduet, mens man passerer en forbrændingsanstalt :rolleyes:

Men det er nogenlunde lige så tyndt, når folk uden relevant mening/viden til en tråd, skriver sin mening om personen ikk ka li tråden..

Håber du forstår og tar det som kritik istedet for et personligt angreb på dig (Hvilket jeg har prøvet på ikk at lave...)

Oprindeligt indlæg af The Hans

Du forventer vel ikke, at alle her, har samme mening ?
    Personligt kunne jeg heller ikke se det sjove, eller nogen joke i den tråd og jeg synes efterhånden du har whinet nok over den. Livet går videre. ;)

Nej self. forventer jeg ikke det... men synes bare at det er for meget, der er nogle som skal være så negative, og jeg viser kun den tråd, som et eksempel. Den er blandt mange... Men jeg er nu heller ikke tilhænger af en ny forum topic, bare at folk skal lade vær med at "whine" over at en tråd er dårlig fordi de ikke kan se det sjove i den...

• Der er ikke et behov for nyt forum emne. Især ikke når grundlaget er tåbelige tråde og dumsmarte kommentarer.
    Mit indtryk af mange af de brugere der deltager i disse "tråde" alligevel ikke har det store at have sagt. Især når man undersøger at de sidste 200 posts har være i stil med; LOL / ROFL osv. Ville mene at folk skal "tjene" sig retten til at spørge om folk ikke kunne være interesseret i et nyt forum emne. Eventuelt komme med brugbare argumenter for der netop er "behov" for dette.
    Jeg har selv stemt Hol.dk. Ser ingen grund hvornår der netop er brug for dette. Eneste formål tråde i denne stil har, er at sænke det generelle niveau på Tweak.dk. Så nej tak, ellers tak.