så blev jeg endelig tweaker

  • tak for alle de positive ord :))


    godt jeg ikke har postet et billede af mig selv i en tråd for så var der mange der var kommet efter mig :))

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse
    tak for alle de positive ord :))


    godt jeg ikke har postet et billede af mig selv i en tråd for så var der mange der var kommet efter mig :))


    jepper, så havde vi bundet dig til en bænk og skåret dig op nedefra med en splint fra et gammelt egetræsbrod.


  • ffs... havde set det som 14960 :O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Så i to, det er jo et glædens øjeblik for Karse - næsten ubeskriveligt jo :))


    Ubeskrivelig intetsigende tråd - DET er hvad det er...


    Hvis jeg havde været moderator så var den her tråd blevet lukket med det samme - den tjener jo absolut intet formål :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Så i to, det er jo et glædens øjeblik for Karse - næsten ubeskriveligt jo :))


    sidder og græder af glæde lige nu :D

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro


  • Gør det og join Karse i klubben Vi-skal-have-skridtprygl-med-en-våd-berlinger. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Raller



    *LOL* av av :))


    så det vil sige at når jeg kommer hjem fra skole i morgen kommer der en masse tweaker med våde aviser efter mig??? :T

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse


    så det vil sige at når jeg kommer hjem fra skole i morgen kommer der en masse tweaker med våde aviser efter mig??? :T


    nej ! kun dem der er i Karse Klubben :)) og det er jeg snart :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse
    så kom endelig den dag hvor jeg fik rang som tweaker :T


    :lame: tråd det er hvad det er...


    forestil dig at hver gang der er en der får en ny stjerne hvor mange tråde der så ville flyde rundt herinde... de mods som der er herinde ville da ikke ha andet at lave end at lukke tråde... :lame: det er hvad det er!


    Jeg blir selv tweaker om 62 replys men helt ærligt så rager det mig fandeme ikke en skid om jeg er member eller tweaker!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Raller


    nej ! kun dem der er i Karse Klubben :)) og det er jeg snart :D


    kunne være man skulle mælde sig ind :))


    havd kræver det???

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • YEAH SÅ VIL JEG LIGE SIGE, AT JEG ER BLEVET MEMBER X2 !!!! :boxed:

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

    Rettet en gang, sidst af b34tz0r ().

  • Ville det ikke være rart, hvis de dér rang-stjerner blev amputeret, så slipper vi for post whores og tråde som denne, hvilke er ting, som jeg personligt ikke vil savne synderligt... Som Daniel siger, så er antal stjerner jo totalt ligegyldigt når det kommer til stykket.


    Ved godt det er pænt off-topic, men denne tråd sutter jo allerede løg. :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bullfaegter
    Ville det ikke være rart, hvis de dér rang-stjerner blev amputeret, så slipper vi for post whores og tråde som denne, hvilke er ting, som jeg personligt ikke vil savne synderligt... Som Daniel siger, så er antal stjerner jo totalt ligegyldigt når det kommer til stykket.


    Hvis vi gør det, så kommer der jo bare et eller andet, andet vi ka brokke os over ;) Face it..


    Syns os selv jeg har en tendens/dårlig vane, til at tænke anderledes om en person med 1 gul stjerne end 3 blå.. desværre :roller:
    Men stadig (ikk i alle tilfælde self, intet/ingen er ufejlbarligt) man ved om det er kvalificerede svar man får, når der er de her 3 blå stjerner...


    IMO


  • Det er skam rigtig nok.. Højere rank = flere posts, og da det jo er kvalitet, og ikke kvantitet.. Ja..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2