Dont Do This With DryIce!!!

• Hej Folks

Jeg vil fraråde jer på det højeste at lege med tøris på denne måde.

JEG FRATAGER MIG ET HVERT ANSVAR FOR EVENTUELLE HANDLINGER SOM BLIVER UDFØRT SOM FØLGE AF DENNE VIDEO, VIDEOEN ER KUN PRODUCERET SOM FREMVISNINGSMATERIALE OG BØR DERFOR IKKE EFTERGØRES.

Første del hvor jeg skruer proppen på.
    http://www.supercomputer.dk/bomb1.avi
    Anden del hvor "all the Action goes down"..
    http://www.supercomputer.dk/bomb.avi

I må meget gerne smide en lille kommentar med på vejen =)

• Hvorefter man så 20 rollinger herfra sprænge deres fingre af fordi de havde fået en god ide.

Det kan godt være at det er mig der er lidt sippet.. men du kunne lige så godt have kaldt tråden "Sådan laver man alternative kanonslag"

Oprindeligt indlæg af Falsk
    Hvorefter man så 20 rollinger herfra sprænge deres fingre af fordi de havde fået en god ide.

Det kan godt være at det er mig der er lidt sippet.. men du kunne lige så godt have kaldt tråden "Sådan laver man alternative kanonslag"

Så tjek den her

• Ja det er farligt legetøj. Meget farligt, hvis den går af i hånden på mig hvis man holder rundt om den så mister man begge fingre, det er jeg overbevist over.. Det træbord i Teak fik et større mærke - Det var husets kvindelige beboere knapt så glade for. :roller:

• Jeg ved ikke om det er den video som alaza linker til, men jeg har set en film på nettet hvor et par knægte står med sådan en 1½ L flaske med samme ingredienser i hånden og ryster den indtil den går af, dér slutter filmen, men man kan jo næsten gætte hvordan hans fingre (eller mangel på samme) har set ud! :rolleyes:

Samme film findes og i en klorin + andet stof udgave, og det giver et ligeså stort brag skulle jeg hilse at sige.

Men man er sgu da ikke for klog når man står og ryster sådan en flaske i hånden?!

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Oprindeligt indlæg af mdj
    Jeg ved ikke om det er den video som alaza linker til, men jeg har set en film på nettet hvor et par knægte står med sådan en 1½ L flaske med samme ingredienser i hånden og ryster den indtil den går af, dér slutter filmen, men man kan jo næsten gætte hvordan hans fingre (eller mangel på samme) har set ud! :rolleyes:

Samme film findes og i en klorin + andet stof udgave, og det giver et ligeså stort brag skulle jeg hilse at sige.

Men man er sgu da ikke for klog når man står og ryster sådan en flaske i hånden?!

Det er ikke den. Her render nogen unge rundt på gaden og kaster med flasker fyldt med tøris.

• Nu ved I vel også hvordan i skal male jeres entre der hjemme - sammen fremgangsmåde bare med en spand maling af ønske farve samt rigeligt med malertape og plastik til at dække vinduer/døre osv. af med :lame: :roller:

DETTE ER IKKE EN OPFORDRING! JEG FRALÆGGER MIG ETHVERT ANSVAR HVIS NOGLE SKULLE FINDE PÅ AT GØRE DETTE SINDSYGE EKSPERIMENT!

Oprindeligt indlæg af WonderBoy
    Nu ved I vel også hvordan i skal male jeres entre der hjemme - sammen fremgangsmåde bare med en spand maling af ønske farve samt rigeligt med malertape og plastik til at dække vinduer/døre osv. af med :lame: :roller:

DETTE ER IKKE EN OPFORDRING! JEG FRALÆGGER MIG ETHVERT ANSVAR HVIS NOGLE SKULLE FINDE PÅ AT GØRE DETTE SINDSYGE EKSPERIMENT!

minder meget om Mr. bean :D

• Hehe det var sq skægt at prøve :))

Det er mig og Jacob Hansen der til sidst i film nr. 2 finder flasken.

Men det er ikke nået man skal prøve vis man ikke ved hvad det er man har med at gøre. ;)

Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

Corsair H100
    Corsair Dominator GT 1866
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050

• Lool! 1. del.. Er det 1. klasse der har fundet et brugt kondom, og prøver at smide det over hækken, og ind i naboens have? :clap:

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Oprindeligt indlæg af Hayes
    Lool! 1. del.. Er det 1. klasse der har fundet et brugt kondom, og prøver at smide det over hækken, og ind i naboens have? :clap:

Øhh ? Nej.. :roller:

Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen

Øhh ? Nej.. :roller:

Øøh..? ok.. Det lyder bare som en 1. klasse. med alt den fnisen osv.

Edit: Du troede ikke seriøst på at jeg troede at.. Nej..

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Rettet en gang, sidst af Hayes ().