P4C 3.2Ghz @ Vand

nope den var stabil til at køre en superpi men crashede da jeg startede min Outlook hehe
    prøver igen her hen over weekenden, skal lige fixe min radiator. Den ene studs lækker lidt vand i ny og næ så hele skidtet skal lige pilles fra og laves om :/

Hov kan se jeg mixede det lidt samme, det var egenlig til #Try-this eftersom han skrev længere oppe at han havde et screen på 4Ghz... men nu fik jeg også svar fra dig og det skader nu ikke...

hehe det er lækkert

Ja, det bliver dejligt..... Laver dog selv hovederne ;)

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

Oprindeligt indlæg af Henrik-
    Hov kan se jeg mixede det lidt samme, det var egenlig til #Try-this eftersom han skrev længere oppe at han havde et screen på 4Ghz... men nu fik jeg også svar fra dig og det skader nu ikke...

hehe d0h :)

Ja, det bliver dejligt..... Laver dog selv hovederne ;)

hehe Antarcticaet er effektivt nok til mig, men hvis jeg skal have lavet et har en af mine venner udstyr nok til at lave det - fik lige en autocad af hans sidste :)

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

hehe Antarcticaet er effektivt nok til mig, men hvis jeg skal have lavet et har en af mine venner udstyr nok til at lave det - fik lige en autocad af hans sidste

Det er nu ikke fordi et Asetek ikke er effektivt nok til mig... Mere fordi jeg senere på året skal lave et projekt som led i min uddannelse ( Industritekniker ) og så har jeg mulighed for at lave det der... Skal lige have godkendt det først, men når jeg har muligheden for at lave det selv kan jeg lige så godt spare nogle penge der ;) Må se om det bliver godkendt først, hvilket jeg dog regner med og så skal der ellers tegnes autocad tegninger og laves report...

|^|Dell Inspiron 6400

Rettet 3 gange, sidst af Henrik- ().

Det er nu ikke fordi et Asetek ikke er effektivt nok til mig... Mere fordi jeg senere på året skal lave et projekt som led i min uddannelse ( Industritekniker ) og så har jeg mulighed for at lave det der... Skal lige have godkendt det først, men når jeg har muligheden for at lave det selv kan jeg lige så godt spare nogle penge der ;) Må selv om det bliver godkendt først, hvilket jeg dog regner med og så skal der ellers tegnes autocad tegninger og laves report...

hehe ok - det er nu heller ikke fordi at kølehoveder er så dyre igen men hmm 760kr for en radiator!? damn tror de at penge gror på træerne.... hehe

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Nederst i hans sign står der Asetek Waterchill så vil da formode det er hvad han kører med ;)
    Eller også et fint resultat du har fået... Havde du ikke et 4Ghz screen ?(

Må hvis hellere snart få lavet noget vandkøling selv...

Troede det var en alm P4C han snakkede om, mener nemli han havde såden en, før hans nuværende maskine. Men misforstod det åbenbart :crazyeyes:

Det 4Ghz screen kommer når jeg er færdig med at lege, sidder og leger med boosteren og PAT, men det kommer når jeg engang vil boote normalt med netværk :))

Oprindeligt indlæg af noxon

PAT og GAT er også sat til auto, mit chipset kan ikke følge med over 235fsb hvis det er slået til, temmelig træls.

det er ikke dit chipset

sætter man GAT til overrider rammen din divedider og køre 1:1 ved 2-2-2-5

Oprindeligt indlæg af Try-this
    Troede det var en alm P4C han snakkede om, mener nemli han havde såden en, før hans nuværende maskine. Men misforstod det åbenbart :crazyeyes:

hehe den ligger på bordet ved siden af mig :)
    Men hvis jeg kunne presse en 2.6c op på 4Ghz ville det også være meget lækkert *G*
    kører med en 3,2Ghz socket 775 nu jo

hehe ok - det er nu heller ikke fordi at kølehoveder er så dyre igen men hmm 760kr for en radiator!? damn tror de at penge gror på træerne.... hehe

Ja, de radiatore koster godt nok en mindre krig... Må se om de ikke kan findes i tyskland billigt evt.

Nej, kølehoveder er ikke så dyre, men når pengene er små er det værd at spare.... Med kørekort og bil snart så er der ikke mange penge til overs :( Kommer dog til at tage lidt tid, men det passer også meget godt eftersom jeg lige skal have gjort plads i kabinettet og ændret det lidt....

Nå, nu må jeg hvis hellere stoppe alt det ot i tråden...

Det 4Ghz screen kommer når jeg er færdig med at lege, sidder og leger med boosteren og PAT, men det kommer når jeg engang vil boote normalt med netværk

Okay, fair nok ;)

|^|Dell Inspiron 6400

Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

Oprindeligt indlæg af dkwolf

hehe den ligger på bordet ved siden af mig :)
    Men hvis jeg kunne presse en 2.6c op på 4Ghz ville det også være meget lækkert *G*
    kører med en 3,2Ghz socket 775 nu jo

He he, kunne ikke lige huske at det "kun" var en 2,6'er du sad med, men jo 4Ghz på sådan en ville være ret så fint :))

Værsgo :D

sådan ;)

Ser ud til at den lige pt er stabil på det her og med 240Mhz FSB og ram på 3:4 (PC-5300 - 320Mhz)

ikke pillet ved vcore eller ram spænding

Rettet 3 gange, sidst af dkwolf ().

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK

det er ikke dit chipset

sætter man GAT til overrider rammen din divedider og køre 1:1 ved 2-2-2-5

Så må jeg jo vmoddet mit mobo, så de kan følge med :)
    Skal bare lige finde tiden til det.

Try-this, hvor langt kan du oc den hvor den er stabil?
    Min gamle kunne køre superpi ved 4ghz@1.65volt prøvede aldrig højere da jeg kun havde pc2700 ram.
    Det var sq en chip der ville noget, og så ødelagde jeg den :s

Oprindeligt indlæg af noxon
    Så må jeg jo vmoddet mit mobo, så de kan følge med :)
    Skal bare lige finde tiden til det.

Try-this, hvor langt kan du oc den hvor den er stabil?
    Min gamle kunne køre superpi ved 4ghz@1.65volt prøvede aldrig højere da jeg kun havde pc2700 ram.
    Det var sq en chip der ville noget, og så ødelagde jeg den :s

Har ikke kørt superpi 1M ved mere end 3850 mhz :rolleyes:

• waterchiller like mine? :D

kunne være fedt at se hva du kunne få ud af det ;)

waterchiller like mine? :D

kunne være fedt at se hva du kunne få ud af det ;)

det bliver en Waterchiller ala din ! har kigget lidt på din guide på try-this.dk ! skal nok poste pics når jeg kommer så langt :D

Oprindeligt indlæg af Raller

det bliver en Waterchiller ala din ! har kigget lidt på din guide på try-this.dk ! skal nok poste pics når jeg kommer så langt :D

glæder mig!, håber min side har været behjælpelig? :D

EDIT: vil gerne lige advare dig mod at prøve med så lidt isolering omkring kølehovedet som jeg forsøgte mig med, det går sq ikke *G*

• din side er yderst hjælpsom ;)

det skal jeg nok huske :D:D:D :))

Oprindeligt indlæg af Raller

din side er yderst hjælpsom ;)

det skal jeg nok huske :D:D:D :))

Er jeg glad for at høre :D

du er velkommen til at skrive hvis der er noget du er i tvivl om ;)