P4C 3.2Ghz @ Vand

Oprindeligt indlæg af noxon

Det begynder at ligne noget :)

Hvor koldt er dit vand så?

Ja, men jeg kan ikke komme højere nu alt er på max i bios, så der skal koldere vand til, og det betyder isolering da der kommer meget snart kondens... Og jeg gider ikke isolere før jeg har fået nyt mobo som vil "godkende" min ocz booster... så større resultater må vente :rolleyes:

13,5ºC og cpu bliver ikke mere end 32ºC i sisoft's burn in test :)

• Så har jeg fået nyt bundkort, hvor min ocz ddr booster virker. Har indtil videre været oppe 16*245 med ram på 1:1 2-2-2-5 ved 3,2-3,3Vdimm :)

så skal jeg bare lige have tid til at isolere bundkortet og kølehovedet så jeg kan drage nytte af min waterchiller uden at frygte for at det brænder sammen pga. kondens ;)

så skal jeg bare lige have tid til at isolere bundkortet og kølehovedet så jeg kan drage nytte af min waterchiller uden at frygte for at det brænder sammen pga. kondens

Så husk lige og opdatere din guide inde på den HP ;) .... Min og en kammerat har nemlig på et senere tidspunkt selv overvejet at lave en simpel Waterchiller og så ville det være meget rart at vide hvordan du har isoleret.....

Ellers fint resultat indtil videre....

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

Oprindeligt indlæg af Bullfaegter
    Med mit Waterchill kan jeg komme ned på 35 sek i Super PI, håber dog på at kunne få den endnu længere ned :)

Mener nok, at det var ved 3950 Mhz, men det kan godt være, at jeg husker forkert.

Jeg er også på 35 sek der omkring de 3,9 ghz :)

Oprindeligt indlæg af Henrik-

Så husk lige og opdatere din guide inde på den HP ;) .... Min og en kammerat har nemlig på et senere tidspunkt selv overvejet at lave en simpel Waterchiller og så ville det være meget rart at vide hvordan du har isoleret.....

Ellers fint resultat indtil videre....

Skal jeg nok, har fået neoprenen hjem fra coolerkit og har også noget ikke ledende fedt klar, eneste jeg mangler er tid :rolleyes:

Oprindeligt indlæg af Try-this
    Superpi 1M = 34 sec

CPU: 16*245,32 mhz vcore 1,775V

ram: 1:1 2-2-2-5 vdimm 3,3V

8o

Min var på 1,7 V da jeg nåede 3,95 Ghz. Er du sikker på, at din skal have så meget for at løbe rundt?

8o

Min var på 1,7 V da jeg nåede 3,95 Ghz. Er du sikker på, at din skal have så meget for at løbe rundt?

Satte den bare derop for at lege lidt med hvor højt jeg kunne komme op... men tror faktisk ikke det er meget galt at den skal have så meget.... desværre

Satte den bare derop for at lege lidt med hvor højt jeg kunne komme op... men tror faktisk ikke det er meget galt at den skal have så meget.... desværre

Hvilken stepping er det og hvor mange caps har den?

Forresten... Er Pentium 4 C Northwood eller Prescott?

Hvilken stepping er det og hvor mange caps har den?

Forresten... Er Pentium 4 C Northwood eller Prescott?

det er en P4C med 12 caps

stepping kan jeg ikke lige huske, men kan lige tage et billede af den når der engang skal isoleres ;)

stepping kan jeg ikke lige huske, men kan lige tage et billede af den når der engang skal isoleres ;)

Isoleres? Er det i forbindelse med noget waterchiller, eller måske noget peltier? :T

Forresten, P4C er det en northwood eller en prescott?

Isoleres? Er det i forbindelse med noget waterchiller, eller måske noget peltier? :T

Forresten, P4C er det en northwood eller en prescott?

P4C = Northwood
    P4E = Prescott

i forbindelse med Waterchiller :evil:

Har lige taget moboet ud, og taget kølepastaen af cpu, stepping er:
    SL6WG MALAY
    L317A892

8o

Er din en 30caps? Typisk for 30caps er at de skal have midre volt, end den med 12.
    Min gamle 30capper skulle kun have 1.65volt ved 4.01 ghz, havde desværre kun pc2700 ram som kørte 3:2 2.5-3-3-6, så det blev kun til 37sek.