så fik man bil

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD
    Du får da bare svejset på de bærearme - det må man jo godt idag - og laves det ordentligt - så holder det fint - og kan slet ikke ses..


    Nej desværre. Ifølge synsmanden har de været svejset før og det må ikke gøres igen. De SKAL udskiftes. :rolleyes:


    Quote


    Hmmm - Bageste bærearme - hvad er det mon - gik ud fra at du snakker vanger...


    Også kaldet svingarme i baghjulsophæng eller torsion axle arm. Ifølge Mitsubishi kan de udskiftes, men ifølge en ophugger kan de ikke. :roller:
    Der kommer en komplet brugt bagbro, uden rust, med posten mandag, den eneste i Danmark. 1500 + moms. ;)
    Det med vangerne har du ret i. Der skal lige svejses en lille plade på i begge sidder. ;)

  • KÆFT man, det er sku for dårligt!!!!... havde stilt bilen som vist på billederne og da jeg kom ud imorges var der en mega dyb ris på siden ;(... troede først at den var der da jeg købte den, men efter at have set de billeder jeg tog igår kan jeg se at den blev lavet i nat!!!!... :camp: :chain: X( :rocket:... er sku for dårligt at man ikke kan have sine ting til at stå ude mere!!!.. og jeg bor bare i en lille skod by ved navn oddense!!!.....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af silver
    KÆFT man, det er sku for dårligt!!!!... havde stilt bilen som vist på billederne og da jeg kom ud imorges var der en mega dyb ris på siden ;(... troede først at den var der da jeg købte den, men efter at have set de billeder jeg tog igår kan jeg se at den blev lavet i nat!!!!... :camp: :chain: X( :rocket:... er sku for dårligt at man ikke kan have sine ting til at stå ude mere!!!.. og jeg bor bare i en lille skod by ved navn oddense!!!.....


    Jøsses da... Jeg føler med dig. :rolleyes:


    Jeg har selv prøvet at min bil fik ruden smadret i min carport, mens vi var hjemme. Desværre fik jeg ikke fat i svinet og det kan han prise sig lykkelig for. :evil:


    Utroligt at man ikke kan have sine ting i fred, uden at en eller anden latterlig psykopat skal ødelægge eller stjæle det. :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af silver
    KÆFT man, det er sku for dårligt!!!!... havde stilt bilen som vist på billederne og da jeg kom ud imorges var der en mega dyb ris på siden ;(... troede først at den var der da jeg købte den, men efter at have set de billeder jeg tog igår kan jeg se at den blev lavet i nat!!!!... :camp: :chain: X( :rocket:... er sku for dårligt at man ikke kan have sine ting til at stå ude mere!!!.. og jeg bor bare i en lille skod by ved navn oddense!!!.....


    Det varede sq ikke længe :boxed:


    Men der er vel ikke så meget at gøre? :( - håber s'føli du får fat i ham X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Kan man modsige sig selv mere? *G*


    tror jeg ikke... men tror at jeg har alle muligheder dækket så ;)


  • LoL!!


    Har lige købt en Golf CL (2'er) med en 1,6L diesel for 3kilo og derer blevet smidt for ca. 3,5 i reservedele og rust i den, og nu er den synet :D Og motoren er i super stand :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af silver
    ja.. hvor skulle man ellers få sit kørekort?? :T


    Hehe, ja der har du jo en pointe - synes bare du sagde at du snart ville få dit kørekort, men hvis du først er startet på det idag, kan man da ikke bruge ordet "snart" - det tager der mindst omkring 3 måneder... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Hehe, ja der har du jo en pointe - synes bare du sagde at du snart ville få dit kørekort, men hvis du først er startet på det idag, kan man da ikke bruge ordet "snart" - det tager der mindst omkring 3 måneder... ;)


    eeh... har lige taget ca. ½-delen af al teorien i dag??... har det inden måneden er omme ;).... skive trafikskole er stedet ;)....