så fik man bil

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af silver
    fordi de er pænt store ;)..... det vil trække ned på siden jo....


    tophastighed ukendt, endnu ;), men 150 km/t i 3. gear, uden at pine den :), 3 dør's glx, står der også tidligt, 90 HK, men pas på speederen, for den ryger sku hurtigt afsted, og den vil helst over 100, fra 0-100 på ca. 12 sek, målt med ur inden i bilen, så plus minus, mindre anlæg, orginal front højttalere, et par baghøjttalere, en mindre forstærker, cd/mp3 afspiller, ingen styling, endnu ;). abs mener jeg at der er, vi er ved at finde ud af km/l.


    Årgang? km kørt? udstyr? :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Med din indstilling til kørsel vil jeg hellere se billeder når du har haft den et par måneder :evil:


    jeg har ikke kørt den selv endnu, har ikke selv kørekort endnu, det er nogle af mine venner der har kørt den...vil ikke selvkøe så hurtigt i den når jeg får kort... så bare rolig...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel



    årgang 92 udstyr, ja centrallås, sædevarmen dejlig ting ;), og ca. 230K km mener jeg at der stod, er sku ikke sikker...
    Årgang? km kørt? udstyr? :T

  • Tillykke med bilen. :D


    Min har lige været til syn i går og da den er på alder med nogle af knægtene her, overraskede det mig ikke, at de fandt rust på de 2 bageste bærearme, som nu skal udskiftes. Mitsubishi vil have 2334 kr + moms pr. stk. :roller:
    Jeg har efterhånden haft den i 6 år og den har startet hver gang jeg drejede nøglen. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Der er ligesom en grund til, at kortet er på prøve .. Og ligemeget hvad, er der jo regler der skal overholdes ..


    mente nu heller ikke at det er dårligt med at kortet er på prøve, mere at det er dårligt med bly i foden ;)... er godt tilfreds med at det er på prøve, så kan folk jo køre pænt..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af silver


    mente nu heller ikke at det er dårligt med at kortet er på prøve, mere at det er dårligt med bly i foden ;)... er godt tilfreds med at det er på prøve, så kan folk jo køre pænt..


    Tro mig.. du lærer tidsnok at få fjernet den blyfod..!

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Tillykke med bilen. :D


    Min har lige været til syn i går og da den er på alder med nogle af knægtene her, overraskede det mig ikke, at de fandt rust på de 2 bageste bærearme, som nu skal udskiftes. Mitsubishi vil have 2334 kr + moms pr. stk. :roller:
    Jeg har efterhånden haft den i 6 år og den har startet hver gang jeg drejede nøglen. :D


    det er jo heller ikke så slemt jo, bare den ikke er total rusten jo ;)...



    har en ven, han købte en golf 2 disel, ingen turbo eller noget, for ca. 17K, 1½ år efter brugte han 7K på at lave rust i den og i mellemtiden havde han brugt mindst 5K på andet der var gået i stykker på den.... også smadre han den total og får ikke noget ud af det ud over 6 måneder! i kørestol og krykker... sp købte han em WV passat turbo, 1 månede efter køre han også galt i den... :roller:... den mand vilk jeg aldrig gøre med igen!


    sorry.. ikke 6 år men 6 måneder ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Tro mig.. du lærer tidsnok at få fjernet den blyfod..!


    hvad er det folk ikke forstår???... jeg har ikke et problem med den fod. det var en anden her i tråden, har glemt hvem :O.... jeg har ikke tænkt mig at køre helt vildt og tovligt.... har en ven der har smadret et par biler på et par år..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af silver
    det er jo heller ikke så slemt jo, bare den ikke er total rusten jo ;)...



    har en ven, han købte en golf 2 disel, ingen turbo eller noget, for ca. 17K, 1½ år efter brugte han 7K på at lave rust i den og i mellemtiden havde han brugt mindst 5K på andet der var gået i stykker på den.... også smadre han den total og får ikke noget ud af det ud over 6 år i kørestol og krykker... sp købte han em WV passat turbo, 1 månede efter køre han også galt i den... :roller:... den mand vilk jeg aldrig gøre med igen!


    Damn... 8o


    Jeg kommer lige Aerial i forkøbet... Husk nu at tjekke olien regelmæssigt. He he ;) :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af silver
    hvad er det folk ikke forstår???... jeg har ikke et problem med den fod. det var en anden her i tråden, har glemt hvem :O.... jeg har ikke tænkt mig at køre helt vildt og tovligt.... har en ven der har smadret et par biler på et par år..


    Fair nok..


    Den er da fræk nok den bil.. Et skørtesæt og lidt sænkning og så er den klar til gaden :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

    Rettet en gang, sidst af Grus ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Fair nok..


    Den er da fræk nok den bil.. Et skørtesæt og lidt sænkning og så er den klar til gaden :)


    der er gevindundervogn på, så kan sænge og hæve den næsten som det passer mig ;)... og ja, nu skal jeg også lidt have råd til det skørtesæt jo ;)... haqr jo været dyrt med 30K til bil og kørekort :S..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af silver
    der er gevindundervogn på, så kan sænge og hæve den næsten som det passer mig ;)... og ja, nu skal jeg også lidt have råd til det skørtesæt jo ;)... haqr jo været dyrt med 30K til bil og kørekort :S..


    Hvis det var min bil havde jeg nu bare ladet den være som den er - og så bare holdt den i stand så godt som jeg kunne, men det er jo smag og behag ;)


    Måske nogle højttalere...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Hvis det var min bil havde jeg nu bare ladet den være som den er - og så bare holdt den i stand så godt som jeg kunne, men det er jo smag og behag ;)


    Måske nogle højttalere...


    Der er nu aldrig noget i vejen for et lille skørtesæt :P

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Der er nu aldrig noget i vejen for et lille skørtesæt :P


    Præcis. :P Personligt ville jeg - når jeg engang har bil osv. - ikke have noget imod at spare diverse steder, for at bilen kan få en mindre omgang. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Præcis. :P Personligt ville jeg - når jeg engang har bil osv. - ikke have noget imod at spare diverse steder, for at bilen kan få en mindre omgang. :D


    Hehe okay - Brian og Brian :)) :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Tillykke med bilen. :D


    Min har lige været til syn i går og da den er på alder med nogle af knægtene her, overraskede det mig ikke, at de fandt rust på de 2 bageste bærearme, som nu skal udskiftes. Mitsubishi vil have 2334 kr + moms pr. stk. :roller:
    Jeg har efterhånden haft den i 6 år og den har startet hver gang jeg drejede nøglen. :D


    Du får da bare svejset på de bærearme - det må man jo godt idag - og laves det ordentligt - så holder det fint - og kan slet ikke ses..


    Hmmm - Bageste bærearme - hvad er det mon - gik ud fra at du snakker vanger...