Hvilket armbåndsur bruger i?

  • Jeg har et Skagen Titanium til 1500,-

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • går selv med et casio illuminator, en lidt ældre model, som nok snart er 3 år gammel, men det bedste ur jeg har og har haft, alle de andre har ikke kunne holde :(, har dog fået polert uret op igen pga. risser, men det er også blevet pænt siden :).. så endten bruger jeg det eller også min mobil, går dog aldrig uden nogle af dem/noget af det??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Har ikke brugt ur de sidste 25 år - ret irriterende at ha' det på håndledet IMO. Bruger også min mobil - de få gange jeg har brug for, at vide hvad klokken er.


    Hæ hæ - kom lige til at tænke på - at det vel heller ikke er nødvendigt med et ur på plejehjemmet. De tre gange om dagen maden bliver serveret kan du vel holde styr på...... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Hæ hæ - kom lige til at tænke på - at det vel heller ikke er nødvendigt med et ur på plejehjemmet. De tre gange om dagen maden bliver serveret kan du vel holde styr på...... ;)


    Det var da sa.... som du bli'r ved med, at mobbe en erfaren mand i sin bedste alder. Håber s.. aldrig jeg kommer på sådan et hjem. Regner med at køre tiden ud på almindelig vis. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Det var da sa.... som du bli'r ved med, at mobbe en erfaren mand i sin bedste alder. Håber s.. aldrig jeg kommer på sådan et hjem. Regner med at køre tiden ud på almindelig vis. ;)


    Sorry - can't help it.... :O :O


    Btw: Amen to that - altså det med ikke at havne så'n et sted - der er sgu lidt for mange skræk stories omkring så'n nogle steder... X(


  • Nogen steder har de det godt, men når de først får det dårligt, og bare ønsker at komme herfra, så er det ikke sjovt mere ..


    Min farmor på snart 93 år, sidder bare og venter på, at det bliver hendes tur .. Hun røg på plejehjem for ½ års tid siden, og hvor gør det ondt at se på .. Bare hun snart kan få fred ..

  • Quote

    Nogen steder har de det godt, men når de først får det dårligt, og bare ønsker at komme herfra, så er det ikke sjovt mere ..


    Min farmor på snart 93 år, sidder bare og venter på, at det bliver hendes tur .. Hun røg på plejehjem for ½ års tid siden, og hvor gør det ondt at se på .. Bare hun snart kan få fred ..


    Tjaaa - der er min farmor så lige omvendt. Hun sad i eget hus - min farfar døde for 15-20 år siden. Hun var sgu blevet meeeget gammel. Min far og farbror fik for 5-6 år siden overbevist hende om at hun skulle sælge huset og flytte til en ældre bolig. Nu bor hun i en 2-værelses med have (omgivet af 30-40 lejligheder i samme str. hvor der også bor pensionister) - og har 25m til et fælleshus. Nu er hun en frisk dame på 95 år - blev forrige år kattedronning - og er med til stort set alle familie fø's dage og så'n. Det beviser sgu bare at vi alle skal stimuleres for ikke at gå i stå.. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Tjaaa - der er min farmor så lige omvendt. Hun sad i eget hus - min farfar døde for 15-20 år siden. Hun var sgu blevet meeeget gammel. Min far og farbror fik for 5-6 år siden overbevist hende om at hun skulle sælge huset og flytte til en ældre bolig. Nu bor hun i en 2-værelses med have (omgivet af 30-40 lejligheder i samme str. hvor der også bor pensionister) - og har 25m til et fælleshus. Nu er hun en frisk dame på 95 år - blev forrige år kattedronning - og er med til stort set alle familie fø's dage og så'n. Det beviser sgu bare at vi alle skal stimuleres for ikke at gå i stå.. :D


    Min farmor og farfar blev nødt til at sælge deres livsværk da min farfar blev meget syg, og de flyttede i en beskyttet ældrebolig .. Min farfar levede et par år mere, og de nåede næsten at fejre krondiamantbryllup, men så kunne han ikke mere, heldigvis fik han lov til at dø hjemme, og ikke på et koldt sygehus eller plejehjem .. Selv et par år derefter, var min farmor utrolig frisk .. Hun rendte til alt muligt i det ældrecenter boligen var tilknyttet .. Men to hjerneblødninger, som hun dog kom sig over i første omgang, samt en meget dårlig ryg har sat en stopper for det aktive liv hun havde, og nu sidder hun bare og venter .. Hun snakkede før stort set konstant, og det gør hun ikke længere, og hun kan ikke følge med når flere folk snakker samtidig ..


    Det er hårdt at se hende sygne hen på den måde, men hun vil altid være mit store forbillede ..