Jeg synes Nephew er ret så dårligt, sangene er da lidt catchy, men helt ærligt..

Nephew
-
-
Oprindeligt indlæg af tRuz
Jeg synes Nephew er ret så dårligt, sangene er da lidt catchy, men helt ærligt..HVAD HELT ÆRLIGT!
-
Oprindeligt indlæg af Krillen
HVAD HELT ÆRLIGT!
Ja, det er vist helt ærligt.
Og den mening kan jeg iøvrigt godt tilslutte mig.
-
Oprindeligt indlæg af -Sandman-
Synes de er cool nok, deres tekster er lidt weird, men de laver musik, som bare skal høres, ikke tænkes over..enig
QuoteOprindeligt indlæg af Krillen
lige omvendt..kan du se nogen mening i:
"Shut up, så grim, så grøn
som Skipper Skræk med røven bar
så slem, så skøn
som Chip og Chap på røvguitar" - tekst fra "En wannabe Darth Vader"meget wierd
-
Sådan lidt halvslattent, efter min mening
-
i starten syntes jeg de var skod med så hørte jeg dem lidt mere og mere og mere og nu hører jeg dem i døgndrift
-
Oprindeligt indlæg af ScratchY
enig
kan du se nogen mening i:
så slem, så skøn
Tror han mente at man skulle lytte til det istedet for bare at høre det. Ikke at teksterne ikke er weird.
-
Oprindeligt indlæg af engel
Ja, det er vist helt ærligt.
Og den mening kan jeg iøvrigt godt tilslutte mig.
-
elsker deres musik
du er ikke den første der har lavet en tråd med dett emne
-
Oprindeligt indlæg af OriGiN
de st-in-ker ... synes det er røvsygt og høre på .. deres tekster er fucked.. og rytmen er dårlig..agreed!
-
- grrrrrrrrr... er det dig fra Nephew ?
- ja
- stik mig en billet, nuuuu!!! -
Kan du godt lide deres musik/beatet, men synes også teksterne er så lang ude... sådan noget en baby kunne finde på at sige...
-
jeg har kun hørt en sang, men jeg tror de er ret fede.. måske skulle man lytte noget mere efter?
-
Oprindeligt indlæg af Ganda
- grrrrrrrrr... er det dig fra Nephew ?
- ja
- stik mig en billet, nuuuu!!!he he
stik mig en cd!!!
-
kan du se nogen mening i:
så slem, så skøn
Du tror simpelthen de har skrevet deres sange uden der er en dybere mening i dem... ?
-
Du tror simpelthen de har skrevet deres sange uden der er en dybere mening i dem... ?
jep har de også.. i en hashrus eller en brandert.. er jeg overbevist om -
nephew er mondo seje
har også købt deres CD og har ikke fortrudt det et eneste sekund... og min helt klare favorit er Blå & Black den skal helst høres for fuld udblæsning
-
det tør jeg ikke sige, men i så fald, kan jeg ikke se nogen dybere mening... kan du?
-
det tør jeg ikke sige, men i så fald, kan jeg ikke se nogen dybere mening... kan du?
det kan godt være du ikke kan se den men den er der...en wannabe darth vader handler om at der altid vil være en som er slemmere end dig (djævlen sikkert) så på den måde vil man aldrig blive den rigtige darth vader men kun en wannabe darth...!