Jeg tænkte på at hvis mit lort nu lige pludselig brænder sammen, og jeg så vil indlevere det til RMA, og man får resat sine bios indstillinger, kan de så se at det har været udsat for oc?

Kan forhandleren se at vare har været OC'et?
-
-
Nej, de kan ikke. Hvis du indleverer et bundkort må det jo gerne have været OC'et til det BIOS'en kan. Og CPU'en har jo ikke en BIOS i den forstand, og det er normalt en Windows indstilling til GFX.
-
Okay.. tak for oplysningen, ville ikke være så fedt hvis de kunne et eller andet geil
-
temmelig plat holdning at have til dit hardware.
når du leger med ilden må du tænke på risikoen for at brænde fingrene er til stede.
Synes du ikke selv det er latterligt at forhandleren skal betale nyt bundkort til dig,fordi DU har brændt det af ved at oc det?
:lame:
-
Nu er det ikke forhandleren der kommer til at betale noget som helst men producenten.
Jeg kan godt se din pointe, men jeg ville nu gøre det samme.
-
Oprindeligt indlæg af Psykozen
temmelig plat holdning at have til dit hardware.når du leger med ilden må du tænke på risikoen for at brænde fingrene er til stede.
Synes du ikke selv det er latterligt at forhandleren skal betale nyt bundkort til dig,fordi DU har brændt det af ved at oc det?
For de hellige
-
jeg kan sgu ikke se problemet.. jeg tror det måske er 1/432847923649243276 gange det sker at noget dør inden for 2 rå pga OC.. bare sådan cirka.
hvis man har voltmoddet kan jeg følge problemet, men jeg ville sgu selv prøve. -
temmelig plat holdning at have til dit hardware.når du leger med ilden må du tænke på risikoen for at brænde fingrene er til stede.
Det kaldes Garanti
-
Som om du ikke selv ville gøre det ?
Når nej - det ville du jo ikke, for du er jo ærlig og tænker altid på producenten/forhandleren
-
hvad er da det for en holdning herinde
vi burde da næsten få det gratis for at teste det indgående, og promovere det...se bare WR i div oc, der er da en del tweak folk med :)...god reklame folk giver dem der ikke ved noget om det...at man så brænder noget af i ny og næ, det overlever de nok
(til de hellige/sure/humorløse så er der en portion ironi og sarkasme i indlægget)