HL2 og CS:S

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af castrol
    Dur fint her da :)
    Jeg havde bare lidt problemer med at finde de 3 kontrol cifre på mit kort, det var som det hele


    Hvordan fanden??? Har prøvet 4 gange nu...

  • Så har jeg betalt og er ved at hente det.. Kommer nok mest til at spille DoD som er klart overlegent, i mit syn.


    Synes det er noget svineri at man nu skal betale for mods.. SUK!


    Ok, CS får du gratis med i alle 3 pakker, da man i bronze jo egentlig bare betaler for HL2 og så får CS, men så for at man kan spille DOD skal man lige betale 100 kr ekstra? Som om!

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Så har jeg betalt og er ved at hente det.. Kommer nok mest til at spille DoD som er klart overlegent, i mit syn.


    Synes det er noget svineri at man nu skal betale for mods.. SUK!


    Ok, CS får du gratis med i alle 3 pakker, da man i bronze jo egentlig bare betaler for HL2 og så får CS, men så for at man kan spille DOD skal man lige betale 100 kr ekstra? Som om!


    Mener du DoD: source???


    Du får jo alle de gamle spil med...


    Men jeg kan sq stadig ikke betale med mit electron... Det er jo noget fuck... Totalt til grin...


    Må bare få de gamle til at betale... Synes bare det er latterligt at når jeg nu har et kort med MASSER af penge på kontoen...


  • Ja, jeg mente selvfølgelig DoD: Source, hvilket egentlig er underordnet, da man får begge med i sølv og ingen med i bronze..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Jeg har en Ati-kupon og kan spille CS:S... Lige til info :)


    Har fået fat i mit nu...


    hvordan FANDEN får man steam til at hente med 200KB/sek??!!!


    min henter med 130-170... Det er møg belastende... Skal have hentet 8 GB spil... Hehe...

  • hvis nogen af jer der har spillet gad skrive en pm med anmeldelse af den endelige version..dvs grafik, nye ting, gameplay?, baner osv evt krydret med en avi film fra en demo eller lign. (ikke noget fancy med effekter, bare så man kan se hvad i snakker om) ...hvis nok gider det vil jeg skrive en lille artikel på gamexpress om det - og giver self folk credits i artiklen :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • En lille ting jeg hurtigt kan skrive, der er for få maps :(


    Tror der er en 7 stykker pt.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • det var ikke meget...hverken maps eller kommentarer :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • kan man fx optage demoer og se dem i en mediaafspiller eller er der nogen der kan finde ud af at bruge fraps og evt komprimere det...så kan de aftale hvornår vi lige skal sende det over msn...er meget interesseret i at se det...venter spændt på hvornår det er i fona....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.