• JUHUU, jeg fik 13!! Jeg gi'r en omgang! :D


    :crazyeyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • hvad er det der spredning egentlig for noget???


    to lige testen hvor jeg bare fyrede svarende af efter hinanden (skulle se hvor lav den så blev) og fik dette: :T :T :T :T :T

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Puha dejligt at vide, der er nogle som er dummere end mig... :P

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af joatim
    hvad er det der spredning egentlig for noget???


    Der står en meget fin forklaring hvis man trykker på "Spredning" der hvor ens resultat står ;)


    BTW: jeg fik 135 efter 30 mins..., havde lidt svært ved at se logikken i 33, 35, 38 og 39.... mest 39, de andre kunne jeg fumle lidt logik frem i, men absolut ingen logik i 39 :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    gider ik tage dem, har ik tålmodighed til det :)) men den kommer garanteret ikke over 100 alligevel


    Nej det gør den sq nok ikke !...*GG* :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ganda
    HOV! -spam (kom til at skrive det samme to gange)



    Jeg tror IKKE det er A,B eller F


    Den går desværre ikke, de bytter rundt på dem... tog et screenshot for at bruge en udlukkelses metode ved at svare det samme hele vejen igennem, men fandt hurtigt ud af at det gik ikke... prøv selv ;)



    EDIT: prøvede forresten lige hurtigt igen og fik 140 :crazyeyes:, men kan jo ikke blive ved at være sjovt....


  • hm.. 140 X(
    jeg må prøve igen senere så

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    EDIT: prøvede forresten lige hurtigt igen og fik 140 :crazyeyes:, men kan jo ikke blive ved at være sjovt....


    Der er jo nok en grund til, man ikke må tage den samme IQ test 2 gange ..


    Btw: Synes jeg det er ret underholdende folk har så travlt med at skrive hvor lang tid de har taget testen på .. Kan jo være bedøvende ligemeget ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Der er jo nok en grund til, man ikke må tage den samme IQ test 2 gange ..


    Btw: Synes jeg det er ret underholdende folk har så travlt med at skrive hvor lang tid de har taget testen på .. Kan jo være bedøvende ligemeget ..


    det er bare en forklaring på hvorfor man fik den "ringe" score, og at man faktisk kunne gøre det bedre :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Det holder ikke .. At bruge tid og omgivelser som en undskyldning er da det mest latterlige man kan ..


    Den holder ikke ..


    Tror nu nok den var ment ironisk ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    gider ik tage dem, har ik tålmodighed til det :)) men den kommer garanteret ikke over 100 alligevel


    Har det sjovt nok på samme måde. Gider simpelthen ikke :))


    Eller også er jeg bare bange for at se resultatet :))

  • well de fleste IQ tests er basicly crap og viser kun 1 form eller måske 2 former for intelligens....der er so far fundet 9 forskellige hovedintelligenser, som rigtige tests tester på.....
    dvs man kan have meget over middel i 1 eller måske 2 og middel i 5-6 og så faile grumt i 1-2 ......det er rimeligt almindeligt.....


    jeg har selv fået foretaget 2 af sådanne tests, så har faktisk papir på jeg er over middel indenfor et abnormt stort antal intelligenser :) . kan faktisk sagsøge nogen hvis de siger jeg er dum, da jeg har bevis på det modsatte :D

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    well de fleste IQ tests er basicly crap og viser kun 1 form eller måske 2 former for intelligens....der er so far fundet 9 forskellige hovedintelligenser, som rigtige tests tester på.....
    dvs man kan have meget over middel i 1 eller måske 2 og middel i 5-6 og så faile grumt i 1-2 ......det er rimeligt almindeligt.....


    jeg har selv fået foretaget 2 af sådanne tests, så har faktisk papir på jeg er over middel indenfor et abnormt stort antal intelligenser :) . kan faktisk sagsøge nogen hvis de siger jeg er dum, da jeg har bevis på det modsatte :D


    Kender kun de 7 .. Hvad er de sidste 2?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Der er jo nok en grund til, man ikke må tage den samme IQ test 2 gange ..


    Btw: Synes jeg det er ret underholdende folk har så travlt med at skrive hvor lang tid de har taget testen på .. Kan jo være bedøvende ligemeget ..


    Skrev jo ligenetop også at det ikke kunne blive ved at være sjovt, men var nødt til lige at prøve igen for at se om jeg kunne finde logik i nogle af de irriterende opgaver....


    Og ang. det om hvor lang tid man bruger, det siger da en del.... sidst jeg prøvede en iq test, ved ikke hvor længe det er siden, et halvt år måske, brugte jeg ikke mere end et kvarter... Denne gang brugte jeg en halv time, og på den tid kan man finde logik i en del mere..., derfor det IMO også siger lidt, hvor lang tid man har brugt, for nogle af dem kræver tid...