Opel kadett GYSSER?

• Bilen er i unormal god stand :) og har GSI indtræk. Men det er jo ikke en GSI den er bare rigtig lækker indeni. Det halve år jeg har brugt den siden syn, har det eneste problem været at den skulle have mere sprinkler væske :D og så skal der lige skfites olie snart :)
    Bilen starter HVER gang, UDEN problemer!
    Den har pioneer anlæg.
    OG en super god kaburator :D
    Ny udstødning.

Den har ingen mangler eller synlige skrammer!
    Der er ingen former for rust i bagklap eller på døre. Hvad der har været af rust under gummi listerne ved bagruden, er plevet fjernet, spartlet og malet!
    Ny tonet forrude!
    SNART fjerncontrolleret centrallås.
    Næsten nyt batteri!

Minusser:
    Kun 4 gear.
    Man kan tage nøglen ud mens man kører :) men hvem siger det er et minus? IKKE MIG!
    Subben forvrænger hvis jeg scorer for højt op ;)

• altså ratlåsen virker hvis jeg kører nøglen tilbage i ikke kørende stand.
    ratlåsen virker ikke hvis jeg trækker nøglen ud mens jeg kører.
    smart fordi man skal bruge nøgle til bagagerum, men ikke altid at man gider sidde og slukke bilen.

Oprindeligt indlæg af master
    Mit bud ville være ca 20.000-30.000 fordi de er så drift sikre som de er og en 86ér uden rust kan du godt få 20-30k for.

Men det lyder ikke godt at den kun har kørt 86.000,
    det kan godt trække ned i prisen da man typisk vil tænke på at den har haft mange kold starter og for hver gang en motor starter kold, slides der lige så meget som 100 km kørsel med varm motor.

20-30 kilo - du tager sgu da pis på ham....... :roller:

• woop woop ville lige opdatere tråden og sige oplen stadig køres af mig XD der har ikke de seneste 5 år været andet end lidt rust i bunden og så et håndbremse kabel som knak, den starter hver gang, det fame lækker bil.

kadett forever

• Den har vel stadig kun kørt 86.000?

lol

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af SeePee

Tænkte det samme :D

Ja det samme her. :))

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

• Du ville aldrig kunne få 10k for den, har selv solgt en Opel Vectra 2.0i fra 95 uden nogen former for seriøs rust i bund og det der var blev lavet og jeg kunne knapt lige få 10k for den og den var blevet rigtig passet og plejet.

Har set en top gejlet Kadett GSI blive solgt for 15k , men din skal du nok være heldig og måske få i nærheden af 5-8k for.

• Altså, tror nu ikke han har i sinde at sælge den længere.. Tror bare han ville nævne den stadig kørte, nu hvor det er 4½år siden han lavede tråden.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Rettet en gang, sidst af urbananen ().