Speciel RADI til 3*120mm

Oprindeligt indlæg af Maverick
    "Røverkøb" har spraymaling til 25 dåsen....
    Må man spørge hvor fanden du vil placere den i dit Lian Li ?(
    Vender tilbage hvis jeg finder en radi der passer til dine krav.

Hvis vi lige "leger" at dette billede er af den "silver/grå/alu" udgave som jeg har ...

[Blocked Image: http://www.dansdata.com/images/pc6277b/grille640.jpg]

[Blocked Image: http://www.dansdata.com/images/pc6277b/pc6277b800.jpg]

.... DangerDen som også laver en udgave til Tripple RADI (3*120) har nogle billeder af deres Single RADI (1*120) ...

[Blocked Image: http://www.dangerden.com/images/bice/blackice/bix_chrome_800w.jpg]

Men har som sagt ikke kunne finde noget om deres krom Tripple ...

Ja, det med spray er jo også en sekundær mulighed hvis det var, men nu var jeg jo nysgerrig ... ;)

• Er på vej på DangderDens hjemmeside og kan fås i Crome.

http://www.dangerden.com/mall/Radiators/bi_main.htm

Har købt alt mit H20 Gear hos coolerkit.dk, ring og tal med Jackob, har fået en kanon service. Han importerer Direkte fra DangderDen og har gjort det i en årække.

HWLabs hjemmeside:

http://www.hwlabs.com/

Har Extreme II - er ved at være færdig med montage. Pics følger snart. Husk at en Triple radi fylder. Min Extreme II var tæt på at snyde mig. Har ikke plads til en OCZ powerstream PSU på grund af længden af radi. (Antec P160)

• Jeps. Ved godt at DangerDen laver dem som jeg har skrevet, men vidste ikke lige at coolerkit.dk fik direkte fra dem af .... Men nice nok.

Kan huske at jeg har handlet der en del dengang jeg havde H20.

.... Ja, havde bl.a. også én ExtremeII dengang ... Sammen med én ExtrmeI ... :)) ... Men de blev droppet for kørsel kun med hoveder, pumpe og tank, men er så en gammel snak. *G*

Har leget lidt med idéen om at fixe lidt LET vandkøling til visse ting i puteren ... Men så køre det med luft som kører fint med det ... og bla bla bla ...

Nå, men vil da undersøge det med om coolerkit måske kunne fixe sådan en krom-fætter der ... :))

btw... Det kunne også være nice med en i en nuance tæt på mit LianLi ... Men kan jeg jo også lige kigge på ... :)) ... Men sådan en krom-fætter med 3*120 mm krom-blæsere vil jo også se gejl ud. *G* :))

• Skrev og spurgte Coolerkit her lidt tidligere ... Har lige fået et svar ... 8o ... Klokken 00:30 .... Har han ikke noget liv ? *G*

Nå, men han sagde at han ikke kunne sige en pris for den var ikke på prislisten endnu ... Men det kommer jo på et tidspunkt, så spurgte ham om hvornår han ville gætte på at der kom en prisliste ... :)) ... Er vel nysgerrig ... :))

• Ja, men så er der da ikke plads til PSU´en....

• for satan rotte de pics er sq lidt for store :)

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Maverick
    Ja, men så er der da ikke plads til PSU´en....

Joh da ... Radi´en skal da sidde udvendigt ... :))

Oprindeligt indlæg af Fragman
    for satan rotte de pics er sq lidt for store :)

Pjat... Køb en ordenlig monitor hvis du kører 800*600.... *G* :))

• de er faktisk for store i 1024*768 ......og det er altså min foretrukne på min 21" :)

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

de er faktisk for store i 1024*768 ......og det er altså min foretrukne på min 21" :)

Kører du 1024*768 på en 21" skærm ??? 8o ... Er du halv-blind ? ... Nå, men nevermind. Syntes du at billederne er for store, så ærgeligt ... Så lad være med at kigge på dem... ;) ... Spøjst du syntes det når du ikke syntes at din opløsning er ALT for stor til din skærm ... Sådan en opløsning er jo mere passende til en 15-17" ... Hvis man altså er nomal på det område ... :))

• jeg er faktisk farveblind :) og kortsynet :)

men den opløsning passer fint til mig...og så er det rart for mine øjne at jeg kan køre 100 hz....det er de oxo ret følsomme overfor, da jeg desuden lider af epilepsi.

jeg er faktisk farveblind :) og kortsynet :)

men den opløsning passer fint til mig...og så er det rart for mine øjne at jeg kan køre 100 hz....det er de oxo ret følsomme overfor, da jeg desuden lider af epilepsi.

Er det bare mig eller lider du af forfærdeligt mange ting???

• Ellers så kan du da bare bestille direkte fra Dangerden.com.
    Faktisk er det ret billigt hos dem. Man kan også sagtens få dem til at sende til DK. Man skal bare betale told og moms af delene. Så det bliver nok ikke billigere end herhjemme, men tilgengæld bliver det hurtigere.