Hey
For ca. en uge siden oc'ede jeg mit Radeon 9800pro@xt lidt for meget, så der kom vildt mange artifacs osv. Men så clockede jeg self ned igen.
Men problemet nu er at jeg oplever stor nedgang i ydeevne i spil dvs. at min fps er næsten halveret i nogen spil.
Jeg spiller RIGTIG meget bfv, men har ikke kunnet styre min mus ordentligt (musen "sejler") siden lige efter at jeg clockede kortet for meget.
Nogen der ved hvad der kab være sket?
Ringere ydeevne efter for høj oc??
-
-
Jeg føler med dig champ !
-
hvad har du prøvet og gøre ved det.
afindstaller gfx evt bundkort driver og indstaller dem igen. -
Jeg har prøvet at geninstallere drivertil gfx/chipset, men det hjalp ik.
Så formaterde jeg og det hjalp heller ikke.I BFV kørte jeg med omkring 100fps hele tiden, nu ligger den mellem 40-60 :chain:
-
Arhhh hvor kedeligt for dig
Det kan være at rammene har taget skade,da du overclockede for højt... -
BuuHuuu!!
Hvordan kan jeg vide at det er det der er galt, og kan jeg gøre noget ved det?
-
anyone?
-
Det kunne godt lyde som om der er brændt noget af på det kort, men Jeg ville da lige pøve en bios flash af kortet i første omgang.
-
Oprindeligt indlæg af Razorblade
Det kunne godt lyde som om der er brændt noget af på det kort, men Jeg ville da lige pøve en bios flash af kortet i første omgang.
Dvs. at jeg kan prøve og flashe det tilbage til standard bios?? -
Jeg ville nok prøve at installere bundkorts drivere og gfx drivere og måske også DX 9 igen først.
-
Oprindeligt indlæg af mdj
Jeg ville nok prøve at installere bundkorts drivere og gfx drivere og måske også DX 9 igen først.
Det har jeg prøvet, da det følger med når man formaterer sin hdd -
Prøv at kontakte KIWI på tweakup.dk
Var crew der i 5 måneder og han sviden om ATI gfx kort er overvældene.
Ellers kontakt mig hvis det ikke lykkedes så skal jeg nok få ham til at se på dit problem!
Mvh Nosfer@tu