QuoteOprindeligt indlæg af arnbak
Muligheden er der da man med ultra bios gir 3d lidt mere voltage.
Men mange GT kort clocker jo fint i forvejen så grunden til man skulle gøre det er minimal.. IMO
Der tager du voldsomt fejl. :]
Nu har jeg kun 5900 kort men bios flashing har jeg fuldt det seneste 6-8 måneder.
Og ikke bare giver det mere volt til Gpu (Dette kan dog opnås ved at gemme original bios, redigere i den med OmniExtremeEditFX v1.5 og derved øge Volt) Desuden er det jo forskellige bioser, Bare fordi det er reference design betyder det ikke de har samme bioser!
Nogle er bedre til at lave bioser end andre, DVS Det er IKKE kun ram timmings og vcore volt/Memmory Volt det handler om!
Eksempelvis er det forskelligt hvornår et Nv35 begynder at Throttle (Slår mhz ned mid i du laver 3D/ altså et spil osv) Alt afhænigt af hvor varmt det må blive, volt, Driver, og Mhz samt tids horisont!
Derfor er der ALT at vinde og kun garrantien at tabe.
HUSK at går det galt kan man blind flashe DVS flashe tilbage til ens gamle GEMTE bios uden at kunne se noget på skærmen, ELLER bruge et PCI grafikkort (DOG helst ikke et Nvidia kort da det kan blive forviret og overskrive dit PCI grafikkorts bios)
Men kom dog med nogle resultater!
PS virker dit Tv-Out ikke ANDBEFALER jeg at du finder en anden bios, Da det i værste fald kan Dræbe/brænde din tv-out chip af!
Mvh Nosfer@tu