Nyt design

Oprindeligt indlæg af Avartar
    Jeg må give Astrocity ret, farverne er ikke de fedeste.

Hehe.. Syns ikke farverne passer sammen!
    Eksempel: Der hvor man vælger forum, og der så kommer en bjælke ned, der kan man næsten ikke se hvad man vælger! :rolleyes:

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Oprindeligt indlæg af chhr
    Damn.. Helt seriøst, ville det hjælpe dig så meget, hvis du kodede designet igen, hvis du lavede så hele designet blev styret af CSS. Så havde du kun behøvedes at ændre banneret og i css filen, så var der nyt design på alle siderne. http://www.html.dk/tutorials/css/ - Der kan du læse om CSS og http://www.csszengarden.com der kan du se hvordan et design kan ændres, kun med brug af CSS.

Jeg har virkelig ikke tid til at lave hele siden om til at bruge CSS.

Og nej det er ikke bare at smide style sheets ind i toppen af hver side da alt er hard coded.

• det er pænt, bare det holder lave farver og er afslappende for ens øjne, der er jo nogle som sider i flere timer her på tweak.dk :clap:

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

• men mit mindre request tidligere i denne tråd var det jo ikke meningen at jeg ville danne en mindre diskussions klub --> og for at det ikke skal ende dårligt, så må jeg hellere lige nævne at uanset farven, værdsætter jeg sku det arbejde i ligger herinde på tweak.dk... der er jo en grund til man sidder herinde hverdag ;)

• Ja det ser sq rittig godt ud ! Fede farver ! og nice design ! Glæder mig HERRE meget til forummet får samme design.. !

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet