Hvis jeg skal køle 3 ting ( :] CPU GPU og bundkort :] ) skal jeg så bruge 3 pumper og 3 Reservoirs.
NB. dette er meget vigtigt
Hvis jeg skal køle 3 ting ( :] CPU GPU og bundkort :] ) skal jeg så bruge 3 pumper og 3 Reservoirs.
NB. dette er meget vigtigt
nej nej
De skal bare forbindes
Pumpe - cpu - gfx - chipset - reservoir - pumpe igen
QuoteOprindeligt indlæg af dkwolf
nej nej
De skal bare forbindes
Pumpe - cpu - gfx - chipset - reservoir - pumpe igen
Øhh, vil det så sige det har været spild af penge at købe en radiator
QuoteOprindeligt indlæg af Maverick
Øhh, vil det så sige det har været spild af penge at købe en radiator![]()
he he nej - der skal selvfølgelig også en radiator til at køle vandet.
Plejer selv at lave radiator => Cpu => Chipset => Gfx > Reservoir => Pumpe og så radiator igen
QuoteOprindeligt indlæg af Aerial
he he nej - der skal selvfølgelig også en radiator til at køle vandet.
Plejer selv at lave radiator => Cpu => Chipset => Gfx > Reservoir => Pumpe og så radiator igen
sådan er mit også sat op, jeg ovevejer dog lidt at købe en radiator mere og smide den mellem chipset og GFX... skal lige ha fundet ud af om det er plads
QuoteOprindeligt indlæg af Evilbone
sådan er mit også sat op, jeg ovevejer dog lidt at købe en radiator mere og smide den mellem chipset og GFX... skal lige ha fundet ud af om det er plads
Tja synes også vandet kan gå hen og blive lidt "lunkent" inden det når GFX, men tror istedet det kan betale sig at købe en "ordentlig" radiator måske med 2 x 120mm på
hvis jeg havde et meget stort reservoir ville det ikke ikke være nok eller skulle jeg købe en passiv radiator
QuoteOprindeligt indlæg af KINGPIN
hvis jeg havde et meget stort reservoir ville det ikke ikke være nok eller skulle jeg købe en passiv radiator
Tja - er ikke selv den type der gider have et "badekar" med vand koblet på maskinen.
Så hellere foretrække en radiator og et reservoir der kan være i kabinettet , så den er til at slæbe lidt med rundt omkring.
men det er jo en smagsag
QuoteOprindeligt indlæg af Aerial
Tja synes også vandet kan gå hen og blive lidt "lunkent" inden det når GFX, men tror istedet det kan betale sig at købe en "ordentlig" radiator måske med 2 x 120mm på
tror det vil gi mere at putte en extra radi ind mellem chipset og gfx end en 2x 120 radi før cpu, da vandet så stadig næsten er lige så varm når det rammer gfx end som normalt
QuoteOprindeligt indlæg af Evilbone
tror det vil gi mere at putte en extra radi ind mellem chipset og gfx end en 2x 120 radi før cpu, da vandet så stadig næsten er lige så varm når det rammer gfx end som normalt
Selvfølgelig ville det nok give bedre performance, men kører selv almindeligt midi-tower og jeg har knap nok plads til én - så det var mere pladsmæssigt
Black Ice Extreme II eller den nye III kan anbefales. Hvis du har god plads
Min Extreme II kunne lige netop være i toppen af et midi tower.