Tweak Aktie-Spil

  • Så er jeg også tilmeldt som Grus :)
    - så må vi se om jeg ka finde ud af det skidt..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Så har jeg bestilt et par stykker i Sanistål, Novo, Københavns Lufthavne, Mærsk B og Vestas.


    Tror ikke det var et helt dumt træk, men det får vi jo at se :P

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Nu har jeg også meldt mig i gruppen.
    Prøvede lige og bestille pizza på nettet med mine 250K. Men den ville ikke tage mod dem :))

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SShadowS
    Nu har jeg også meldt mig i gruppen.
    Prøvede lige og bestille pizza på nettet med mine 250K. Men den ville ikke tage mod dem :))


    LoL

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • sådan er det jo også i den virkelige verden ;)


    Har dog generelt dårlige erfaringer med gennemsnitshandler, da det ikke er altid de går igennem med det samme... Og så kan man heller ikke slette en bestilt handel, medmindre man skynder sig at bruge sine penge på noget andet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hellm@n
    sådan er det jo også i den virkelige verden ;)


    Nej - sidder selv som dealer og både for vores internetbank kunder og igennem os, kan kunder foretage limiterede handler og helt almindelige ordrer

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Er det kun mig som ikke kan købe aktier??? Jeg købte nogen i KBH. lufthavn... Men nu siger den jeg ikke kan købe nogen andre aktier... Og jeg har masser af penge tilbage...


    Hvis du har nogle beløb reserveret i form af ordrer kan du ikke købe andre papirer. Hvis du har lagt en ordre ind her i wekenden er den reserveret som gennemsnitshandel til i dag. Derfor burde den fremgå af dine ordreoversigt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Nej - sidder selv som dealer og både for vores internetbank kunder og igennem os, kan kunder foretage limiterede handler og helt almindelige ordrer


    hele døgnet? det har jeg sgu aldrig hørt om før...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Hvis du har nogle beløb reserveret i form af ordrer kan du ikke købe andre papirer. Hvis du har lagt en ordre ind her i wekenden er den reserveret som gennemsnitshandel til i dag. Derfor burde den fremgå af dine ordreoversigt


    Jeg har lige meldt mig til...


    Ville så købe nogen aktier i kbh lufthavn... Gjorde jeg så... Vil så gerne købe nogen flere.. Men det kan jeg ikke få lov til???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    selvfølgelig kan man det - kan du i alle banker ;)


    hehe... så ved jeg også det... men man kan da ikke fx. flytte penge fra sin bankkonto eller betale et girokort når banken er lukket...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hellm@n
    men man kan da ikke fx. flytte penge fra sin bankkonto eller betale et girokort når banken er lukket...


    hvis du i din internetbank (i vores tilfælde til kl 21) laver en betaling, bliver den stadig behandlet samme bankdag.
    Laver du f.eks en overførsel i weekenden bliver den først behandlet mandag og vil derfor først være hos modtager tirsdag.


    Mht handlerne her er det fede jo netop at jeg kan lægge en ordre ind f.eks køb i vestas hvor jeg angiver at hvis den kommer ned under kurs 80 vil jeg gerne købe.


    Dette er jo muligt i virkeligheden ;)