Indbrud

• Jeg havde igår for anden gang indbrud herhjemme, det mest klamme er at det er en der har hugget min nøgle og taget en kopi af den så han kan komme ind når han vil, total creepy da jeg for det meste er alene hjemme om aftenen da min mor er på arbejde dér.

Hyggeligt ik ? :chain:

• Fuuuuuuuuuu*k hvor nederen !

Kan du ikke skifte lås eller noget ? og selfølgelig en ny nøgle :D ?

Men det er da godt nok for scary ! så må du bare ha´ et baseball bat og en bulldog klar :D

• fuck det lyder scarry hvis jeg var dig ville jeg få en ny lås med det sammen!!!!!

har ik ringet til politiet????

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

• Du siger at der har været indbrud ,men for mig lyder det mere som om at det er ulovlig indtrængen ,hvis vedkomne bare har " låst " døren op og gået ind !

Stadigvæk ikke fedt ,at der har været fremmede i ens hjem !
    Skift låsen !
    Er der stjålet noget ?
    Kan se i din profil at du styrketræner ,så mon ikke du har en go`chance for at overmanne ham/hende ,i tilfælde af vedkomne prøver igen ?
    Skift låsen , skift låsen !

Edit: Måske det er nissen på taget der fryser :]

• ja det er blevet stjålet meget, en masse spil,PS2, helt nye deodoranter og helt nye nike sko til 1500 de lå enda i kassen :S også en masse penge ca. 4000...

Vi har ringet til vores forskikringsselskab og de er ved at finde ud af noed, vi har ik selv råd til at skifte låsene det vil koste ca. 6000

Er sku ik bange for at han rør mig udover jeg styrketræner går jeg til kung fu 4 gange om ugen og er vidst rimelig højt liggende på EU listen, MEN er mest bange hvis han kommer mens jeg ik er hjemme og min mor er. Min far og mor er skilt, såå min mor er tit alene hjemme. :rolleyes:

[i]....vi har ik selv råd til at skifte låsene det vil koste ca. 6000

I skal da ikke skifte dørene også!! hvorfor i alverden giver du/i så meget for låse ?? smut dog ned i nærmeste byggemarked og køb en låsecylindre ell 2 m/nøgler , koster nogle hundrede kroner, eller få sat en kæde på indersiden af døren...

• det er dét vi ik kan vi har system nøgler så skal vi have skiftet vores skur og kælder nøgle os og vi må IK selv :S

Oprindeligt indlæg af Patrick S
    det er dét vi ik kan vi har system nøgler så skal vi have skiftet vores skur og kælder nøgle os og vi må IK selv :S

Nåååh, ja gør det selvfølgelig ikke lettere... hvordan er der så en der har kunne kopiere nøglen? kan også være han kender et sted hvor i kan få lavet nye låse og nøgler billigt :))

• Tror der er nogle der har været inde på min skole og tage nøgle i frikvateret og kopieret den også lagt den tilbage, jeg går i skole lige ved siden af ishøj centeret der er en låsemsed/skomager tager 5 min at gå derop.

Tror der er nogle der har været inde på min skole og tage nøgle i frikvateret og kopieret den også lagt den tilbage, jeg går i skole lige ved siden af ishøj centeret der er en låsemsed/skomager tager 5 min at gå derop.

Det er ulovligt at kopiere systemnøgler .. Hvis i bor i lejet lejlighed kan boligselskabet vel hjælpe med at få kodet låsen om .. Altså nye nøgler, men ikke nødvendigvis en ny cylinder ..

• Kender en der havde en Pittbull. Dengang han skulle have den sagde han "Hvis den hund savler på mig så smadre jeg den for hårdt!" Han havde ikke set den der. Da den så kom ind af døren gik den direkte hen til ham og savlede alt det den kunne over bukserne på ham, og han sagde "God, hund god hun" med en rædsel i stemmen. Det var sjovt. Og den kunne holde tyvene væk! Anskaf dig sådan en :D

ja det er blevet stjålet meget, en masse spil,PS2, helt nye deodoranter og helt nye nike sko til 1500 de lå enda i kassen :S også en masse penge ca. 4000...

Vi har ringet til vores forskikringsselskab og de er ved at finde ud af noed, vi har ik selv råd til at skifte låsene det vil koste ca. 6000

Er sku ik bange for at han rør mig udover jeg styrketræner går jeg til kung fu 4 gange om ugen og er vidst rimelig højt liggende på EU listen, MEN er mest bange hvis han kommer mens jeg ik er hjemme og min mor er. Min far og mor er skilt, såå min mor er tit alene hjemme. :rolleyes:

LOL det er kraftedme løgn... altså medmindre i har 10 døre ind til jeres hus....

Jeg har lige fået stjålet mine nøgler og de satte ny lås i for 600kr.

*Altså som Burger pointerer ikke skifte cylinder, men bare ændre på den.

• Fuck så nedtur. Du kan jo sætte et overvågnings kamera op og så en cencor så det kun tænder når nogen kommer ind, vil tro at det kan gøres for ca. 1000,- du skal bare have et billigt kamera (kan købes i AZ for ca. 500,-) og så en censor, koster max 150,- og så skal du selvfølelig lige have en video. men det bliver da billiger end de 6000,- Og som Burger siger så er det ulovligt at kopiere systemnøgler, så vidt jeg ved så kan en "normal" maskine ikke lave kopier af sådan nogen nøgler.

Oprindeligt indlæg af dkp
    Fuck så nedtur. Du kan jo sætte et overvågnings kamera op og så en cencor så det kun tænder når nogen kommer ind, vil tro at det kan gøres for ca. 1000,- du skal bare have et billigt kamera (kan købes i AZ for ca. 500,-) og så en censor, koster max 150,- og så skal du selvfølelig lige have en video. men det bliver da billiger end de 6000,-

ville nu hellere skifte mine låse , end at lave en Kommando Central :))