spiller sku heller ikk rigtigt noget for tiden, købte Doom3 men ehm gider sku ikk engang gennemføre det................ærger mig over jeg ikk købte splintercell pandora istedet, for 1éren damn den fangede mig bigtime............ok leger lidt med et Mod til F1challenge 99-02 der hedder Sports Car Challenge
men det er meget lidt, og så har jeg li leget lidt med den demo call of duty united offensive
Hvad spiller i for tiden?
-
-
Har liiige købt Sims 2
så det ska jeg spille den næste måned nu 
ellers spiller jeg næsten aldrig.. har dog lige gennemført NFSU for ikke så lang tid siden..
-
Warcraft 3, costume game - sheeptag :hb: :hammer:
-
hmm, lad mig se
Ut04-ONS
-
Jeg gamer lidt af hvert...
Jeg gamer mest wc3 tft (lige i øjeblikket) men jeg spiller også :
Doom 3, ground conrtol 2, cs, morrowind og lidt pc emulation Gameboy pokémon yellow...
Nu skal i ikke tjekke min alder for så bliver det lidt pinligt... 
-
Oprindeligt indlæg af b34tz0r
Jeg gamer lidt af vært...Jeg gamer mest wc3 tft (lige i øjeblikket) men jeg spiller også :
Doom 3, ground conrtol 2, cs, morrowind og lidt pc emulation Gameboy pokémon yellow...
Nu skal i ikke tjekke min alder for så bliver det lidt pinligt... 
pokemon yellov er faktsik rigtig fedt
har sq gamet det meget, dog ik mer, den gang du ved;). hehe sjovt spil -
1. UT 2004 klart
2. Warcraft III (Spiller dog ikke meget for tiden)
3. Hm.. Counter strike? Ved sgu ikk, spiller det ikk meget.. Mest til LANEllers Pacman og Icytower når man keder sig og der ikk rigtig er tid til at begynde noget nyt
-
1. Star Wars Galaxies
2. Star Wars Battlefront
3. NBA Live 2004glæder mig for vildt til NBA Live 2005 kommer!!.
-
Doom3
Ground Control 2
DC
Joint Operations -
Microsoft Excel
Og Word...
Damn homework
Har ikke rigtig tid til at hygge mig med nogle spil, fordi jeg sidder og laver afleveringer :]
-
Everquest2 beta og så noget cs:source i weekends når jeg er fuld.
-
Championship Manager 03/04. Venter spændt på CM5 og FM2005.
-
Space Colony.
Doom3.
C&C general zero hour og en del ældre spil. -
Står lidt stille for tiden på grund af en brækket skulder, men ellers står programmet på:
Doom 3
Counter Strike
Sims 2
Lula (en glimmerende klassiker) -
Sims 2 og Call of duty: United offensive
-
Faktisk ikke noget.
Kom igennem Rainbow Six Ravenshield i sidste uge, ellers er der ikke blevet spillet noget.
Spiller dog DC når der er tid/lyst til det. -
Når der er tid, så er det Far Cry, NHL 2004, BF og BFV + en smule C&C Generals ZH, samt Tiger Woods 2003

-
Cs (#Mental-D som CL)
Doom3
Diablo2 Exp (Softcore Ladder - Clan KeA) -
Ultima Online

-
Ultima Online

haha det skal jeg også snart til igen når den shard jeg normalt spiller på får deres sphere server up igen