Fonne
Henrik 
Kris
Tweak.dk vs. et andet Hardware forum i cs ?
- 

- 
			BjarNe Daniel Knudsen 
- 
			jeg vil godt... Hvis der er plads til en til? Så add mig på msn - xeedr@hotmail.com 
- 
			der pass på????? edit: min kreative multiudviklede hjerne gættede så frem til passwordet ved at finde kvadratroden af tweak og gange det med sig selv 
- 
			skriv til mig på msn : Brian_knoxer@hotmail.com Jeg er aldrig logget på friends, men bare skriv på msn er er jeg der  Vt (ventrilo) kan jeg godt fixe server til. 
- 
			Helt sikkert altid frisk på en omgang CS... 2635 - BreakBamsen Patrick Stange 
- 
			i kan da bare joine serveren??  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af GLA 
 Her er et foreslag til navnene:
 ´¤[Tw3aK.dk]¤GLA og sådan med alle navene  LoL  
- 
			QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af CoolCashCarl 
 Server : 81.7.129.90:27017
 navnet på serveren er #Mental-D
 hvad med 20:00 ??så tar vi noget FFA / "træning" 
 der er plads til 17 på serveren...alle er velkomne.. 
 til members fra Tweak.dk kan i ikke hedder "<nick på tweak> @ Tweak.dk" ? (uden <>)Fedt at skrive det med så kort varsel..  Skal da være i lidt bedre tid imo. Skal da være i lidt bedre tid imo.
- 
			er også frisk.... sig lige til når i finde en dag eller tidspunkt ik 
- 
			me2, og jeg har en server vi kan bruge, det skal bare lige arrangeres så jeg ikke skal spille PCW på det tidspunkt. 
- 
			hva med at vi knalder en server op nu så kan folk joine som de har lyst  
- 
			#Mental-D servern hakker / lagger og selv med en ping på ~45 ca. 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Ganda 
 #Mental-D servern hakker / lagger og selv med en ping på ~45 ca.45 er sgu da også meget i ping ! For 3 år siden var det acceptabelt, men i dag skal den være under 30. 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Happy^ 45 er sgu da også meget i ping ! For 3 år siden var det acceptabelt, men i dag skal den være under 30. har spilelt der i 1-2timers tid idag uden problemer overhoved  og de har også VT hvis i gider hehe. har jeg også men det den nye... det er deres ikke. og de har også VT hvis i gider hehe. har jeg også men det den nye... det er deres ikke.
- 
			Er skam også klar  81.7.129.90:27017 <-- kl: 20:00? Nick: jK^ Name: Joshua last name: Krag 
- 
			Utroligt at IP bliver givet i sidste øjeblik !! Kan vi ikke blive enige om at IPen bliver givet dagen i forvejen ?? Men jeg kommer hvis steam funker ! 
- 
			jeg er også klar 
- 
			ehmmm ja... jeg så nu også bare ipen som "de andre lod til at være blevet enige om" så jeg går ud fra det er der? 
- 
			F*ck hvor jeg hader steam, det er godt nok det værste l*rt til dags dato ..