Til alle med nForce-boards . . . .
-
-
Fedt, har lige hentet den og den virker ok
-
Oprindeligt indlæg af Jerking
Fedt, har lige hentet den og den virker ok
Har også lige installeret den og heller ingen problemer her. Før (tidl. vers.) var der problemer med SW IDE-driveren- men de kører fint og sskulle efter div. test øge læse- og skriveydelsen en smule på HD. -
Oprindeligt indlæg af bentzin
Har også lige installeret den og heller ingen problemer her. Før (tidl. vers.) var der problemer med SW IDE-driveren- men de kører fint og sskulle efter div. test øge læse- og skriveydelsen en smule på HD.hvad gør den driver???? og skal jeg hente den til mit msi k8n neo2 mobo???
-
Oprindeligt indlæg af Karse
hvad gør den driver???? og skal jeg hente den til mit msi k8n neo2 mobo???
Det er en samlet pakke af forskellige drivere til nForce baserede mainboards.
Kig her og se hvad den indeholder: http://www.nvidia.com/object/nforce_udp_winxp_5.10
Kender ikke dit MB. Forresten står der et andet MB i din signatur ? -
Hentede og installerede den. da jeg sku starte min pc op igen frøs den ved XP load.......
den ville ik starte i fail safe mode. prøvede så den mulighed der hedder sdiste konfikguration hvor pcen virkede. og den startede... hm -
Nice den vil jeg da lige smutte ind og dl'e
-
Det var da noget af et spring i versionsnummeret?
Den sidste hed da vist 4.31, kan ikke lige huske det helt præcist.Men den skal da prøves.
Tak for tippet. -
Hmm.. Mon de laver den til Windows 2000 også?!?
-
men passer den til alle nforce board??? også mit K8N NEO2 med nforce3 ultra chipset??
-
Oprindeligt indlæg af Bubbi
Hmm.. Mon de laver den til Windows 2000 også?!?Ja er der ikke noget med at der ikke er / var en IDE-driver med som passede til 2k ?
-
Oprindeligt indlæg af Karse
men passer den til alle nforce board??? også mit K8N NEO2 med nforce3 ultra chipset??Har du overhovedet, været inde og kigge på siden? :]
Unified drivers with support for nForce, nForce2, and nForce3 products, including support for dual-processor systems.Til Bubbi, der står noget med Unified driver til XP/2000.
Men siden hvor der skulle stå mere, virker ikke.EDIT: Her er noget fra readme filen, der medfølger.
QuoteThis nForce Win2K/XP driver package contains the below components:
Så du kan roligt bruge denne fil, den er både til XP og 2k -
Når man går ind på Nvidia's driver side , så kan der vælges forsk. ting og til forsk. styresystemer
NB !! Til Win2000 er sidste udgave 4.27. !!!! -
Oprindeligt indlæg af bentzin
Når man går ind på Nvidia's driver side , så kan der vælges forsk. ting og til forsk. styresystemer
NB !! Til Win2000 er sidste udgave 4.27. !!!!Ja, det er den jeg bruger.. Så venter lidt og ser om der ikke kommer en specielt til Win2000...
Men sjovt nok hedder filen:
nForce_5.10_WinXP2K_WHQL_english.exe -
Hvad gør IDE SW-driveren egentlig???
I de ældre versioner gjorde den at maxboost ikke virkede og at man skulle slukke computeren manuelt -
I de tidligere versioner kunne jeg slet ikk loade windows med IDE SW drivere
Men vil da gi' den en ny chance næste gang jeg formaterer -
Oprindeligt indlæg af Bubbi
Ja, det er den jeg bruger.. Så venter lidt og ser om der ikke kommer en specielt til Win2000...
Men sjovt nok hedder filen:
nForce_5.10_WinXP2K_WHQL_english.exeQuoter lige mig selv, fra et indlæg lidt længere oppe.
Til Bubbi, der står noget med Unified driver til XP/2000.
Men siden hvor der skulle stå mere, virker ikke.EDIT: Her er noget fra readme filen, der medfølger.
quote:
This nForce Win2K/XP driver package contains the below components:Så du kan roligt bruge denne fil, den er både til XP og 2k