Nyt Lejetøj!

Oprindeligt indlæg af Bit Phreak
    og når du så har fået den voldtunet kan jeg anbefale dig at skære nye og dybere riller i dækkene så de får bedre fat. 8o

Jeg kan fortælle at det er pisse farligt at tune en Velo , stemplet kan springe ud af motoren ! Og hvem har lyst til at få sådan et i hovedet ... ikk mig :)

• sejt... så er jeg ikke den eneste der har sådan en... min kører godt nok ikke endnu... den har os stået en del år og den er rimelig rusten og sådan, kan ikke starte og alt det der... regner med den skal ud og køre næste sommer... (og skal selvfølgelig have fat i en grøn grim mælkekasse... det er et must...)

Canon EOS 400D
    Canon BG E3
    Canon EF-S 18-55 (Kit) + EW-60C
    Canon EF 28-135 f/3.5-5.6 IS USM + EW-78BII
    Canon EF 70-300 f/4-5.6 IS USM
    Canon Speedlite 430 EX
    Canon 0C-E3 Off-Camera Shoe Cord
    SanDisk Extreme III 2Gb + SanDisk Extreme III 4Gb

Oprindeligt indlæg af MeTriC
    sejt... så er jeg ikke den eneste der har sådan en... min kører godt nok ikke endnu... den har os stået en del år og den er rimelig rusten og sådan, kan ikke starte og alt det der... regner med den skal ud og køre næste sommer... (og skal selvfølgelig have fat i en grøn grim mælkekasse... det er et must...)

Nice ! Velkommen i Solex klubben :)) .. *G*

Du skal nok bare skifte tændrøret og rense kaburatoren og skifte benzin med 2t olie ;) så er den kører klar ! GL

:cheers:

• hehe vil jeg da prøve... men den er godt rusten... så jeg tror den bliver total renoveret her i vinter... det er jo lidt en kult genstand... :T

Canon EOS 400D
    Canon BG E3
    Canon EF-S 18-55 (Kit) + EW-60C
    Canon EF 28-135 f/3.5-5.6 IS USM + EW-78BII
    Canon EF 70-300 f/4-5.6 IS USM
    Canon Speedlite 430 EX
    Canon 0C-E3 Off-Camera Shoe Cord
    SanDisk Extreme III 2Gb + SanDisk Extreme III 4Gb