Billigste sted at købe Windows XP m. studierabat?

  • Ja....som topic siger...


    Nu ikke nogen overflødig snak med hvor mange mennesker der nu bruger kopi af XP osv. Kan I sgu holde i andre tråde...


    Vil simply bare gerne vide, hvorhenne det er billigst at købe Windows XP Pro. retail.


    Nok helst OEM version. Skide være med support fra M$ :D


    Dansk version naturligvis og jo....et sted hvor man kan købe med studierabat...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • http://www.edbpriser.dk - der har jeg fundet priser på det som jeg skal have erhvervet. Er dog ikke helt sikker på at der er Windows med studierabat, da det ikke lige er de licenser jeg kigger mest efter. Men der er med studierabat på mange af de programmer der inde, så det er da et forsøg værd ;)

  • PROconsult har en mulighed til 599 kr. ved ikke lige om det kan bruges. Men kig også her http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=25752
    Alle studie licenceser, som også kan installeres på en helt tom maskine uden først at installere et tidligere operativsystem. Under installationen skal den dog lige "smage" på cd'en fra den tidligere version man opgraderer fra.
    Med denne Windows XP Pro kan du opgradere fra en dansk Win98/98SE/ME/NT 4.0 Workstation/2000 Pro/XP Home

  • Quote

    Originally posted by nano*
    mere mere flere links, skulle gerne have en fuld version af XP med studie rabat..... er det helt umuligt


    Ja, der findes kun Studie Xp "opgraderinger".

  • Quote

    Originally posted by Burger


    OEM er uden support fra MS .. Derudover så må man ikke sælge OEM versioner uden hardware, så derfor får man typisk en mus med ..


    Og support fra MS koster knaster!

  • Jep. Og når man er så lille en organisation med så få kunder omkring i verdenen. Så skal de jo tjene pengene et eller andet sted. :$

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Zlinky
    Og support fra MS koster knaster!


    Bah ... Hvad fanden skal folk som os bruge support til ? ... :)) ... Ender jo bare med at vi sidder og giver dem support. Går sgu ikke for de vil nok ikke betale for det.


    Nægter endda at ringe ind til dem når dyret skal aktiveres manuelt. Selvom det dog er en evighed siden jeg har oplevet den skulle det. Troede MS havde sat grænse på hvor mange gange man kunne gøre det over nettet ? ... Hvis man lige set bort fra at man bare kan gemme DBL-filen ... hvis det nu er.


    Kan ikke se nogen grund til at man skulle give overpris for en version med support ... Hvis man altså tænker på vores "type" kunder ... :))

  • Quote

    Originally posted by Burger


    OEM er uden support fra MS .. Derudover så må man ikke sælge OEM versioner uden hardware, så derfor får man typisk en mus med ..


    Okay, så der er kun de 2 slags? altså normal og oem?


  • Hehe så evigt sandt.. der er også en anden metode når man glemmer den :))


    Og ja, jeg har lovlig Windows, er bare fucking træt af at jeg skal ringe til dem, og så får at jeg at vide at mit nummer ikke er gyldigt... fuckhoveder!