QuoteOprindeligt indlæg af Rhinoceros
Hvis jeg også downloader Avant.. Så har jeg Avant Internetbrower, Firefox.. Bliver det hele så ikke langsommere.. Overbelaster man så ikke?
Næh, de fylder bare på din computer Dit net vil virke som altid
Hvis jeg også downloader Avant.. Så har jeg Avant Internetbrower, Firefox.. Bliver det hele så ikke langsommere.. Overbelaster man så ikke?
Næh, de fylder bare på din computer Dit net vil virke som altid
QuoteOprindeligt indlæg af Berleburg
Næh, de fylder bare på din computer
Dit net vil virke som altid
Okay bruger du den ene på bestemte tidspunkter eller er det dit humør der afgøre.
Jeg bruger kun Avant det er alt hvad jeg behøver
Synes ikonet til FireFox er så grimt, så derfor gider jeg det ikke
Jeg bruger kun Avantdet er alt hvad jeg behøver
Okay.. Men igen hvorfor så ikke bruge gode gamle Internet Explorer.
Okay.. Men igen hvorfor så ikke bruge gode gamle Internet Explorer.
Fordi jeg benytter mig af den pop-up blocker der inkl. i Avant Browser. Desuden er det også sådan i Avant, at alle nye vinduer man åbner, lægger sig i bunden af Avant vinduet, og ikke nede i proceslinien, hvilket betyder du ikke sidder med en overfyldt proceslinie lige pludselig. Jeg bruger også meget den funktion med Mouse3, (scroll knappen), hvor man trykker på et link, og så åbner den vinduet i baggrunden. Så du kan åbne et link og kigge på det bagefter.
jeg går i seng nu, så ikke flere svar fra mig i denne omgang
Fordi jeg benytter mig af den pop-up blocker der inkl. i Avant Browser. Desuden er det også sådan i Avant, at alle nye vinduer man åbner, lægger sig i bunden af Avant vinduet, og ikke nede i proceslinien, hvilket betyder du ikke sidder med en overfyldt proceslinie lige pludselig. Jeg bruger også meget den funktion med Mouse3, (scroll knappen), hvor man trykker på et link, og så åbner den vinduet i baggrunden. Så du kan åbne et link og kigge på det bagefter.
jeg går i seng nu, så ikke flere svar fra mig i denne omgang
Okay Vi snakkes
Skal nok os i posen nu.
uff som glad firefox bruger må jeg hellere lige modsige den udtalelse.
Her er lige et ikon jeg bruger f.eks til objectdock
PS. Til dem der bruger firefox kan I i adresselinien skrive "about:config" - dejlig opensource-agtigt
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Aerial
PS. Til dem der bruger firefox kan I i adresselinien skrive "about:config" - dejlig opensource-agtigt
Jeg vil også have lov til at rose Firefox til skyerne. Personligt kan jeg bedere li den end Avant, og med et lille plugin åbner alle nye vinduer i "tabs" i toppen af firefox i stedet for flere instanser der bare fylder. Man kan også åbne et "internt" link i en tab ved at holde ctrl nede og så trykke på linket. Som sagt er det en smagssag, men jeg synes det er rart at der findes så uendelig mange plugins og skins til firefox, så den kan gøres helt personlig
Thumbs up til firefox
Jeg er helt enig, Firefox er en god browser som reducerer alle de gators og andet skidt, der kommer strømmende ind, hvis man bruger explorer til et minimum. Og så kan man få den på (næsten) præcis samme måde hvis man kører linux.
Og "tabbed browsing" er genialt, det gør det hele meget nemmere når man lige har vænnet sig til det.
Desværre kan man ikke helt slippe for explorer, da windows er bygget op omking den.
btw så syntes jeg Noia 2.0 skinen til firefox er rigtig pæn
QuoteOprindeligt indlæg af mondo
Jeg er helt enig, Firefox er en god browser som reducerer alle de gators og andet skidt, der kommer strømmende ind, hvis man bruger explorer til et minimum. Og så kan man få den på (næsten) præcis samme måde hvis man kører linux.
Og "tabbed browsing" er genialt, det gør det hele meget nemmere når man lige har vænnet sig til det.
Desværre kan man ikke helt slippe for explorer, da windows er bygget op omking den.
btw så syntes jeg Noia 2.0 skinen til firefox er rigtig pæn
Bruger selv Lure 0.4.5
Jeg bruger også Noia Og styrer winamp fra statuslinien
Snup du hellere en gang Avant Browser, det virker sq godt!
QuoteOprindeligt indlæg af Mikkel
Snup du hellere en gang Avant Browser, det virker sq godt!
øh hvad skal vi med den kommentar ?
Skal det tolkes som :
1. Du aldrig selv har prøvet firefox ?
2. Du skriver uden at tænke ?
3. Du foretrækker et "add-on" til M$ (Avant) istedet for en værdig konkurrent til Microsofts monopolhelvede ?
øh hvad skal vi med den kommentar ?
Skal det tolkes som :
1. Du aldrig selv har prøvet firefox ?
2. Du skriver uden at tænke ?
3. Du foretrækker et "add-on" til M$ (Avant) istedet for en værdig konkurrent til Microsofts monopolhelvede ?
Ja ok, jeg kan godt selv se der ikke var meget bagrund for det indlæg, men det jeg mente var bare at jeg selv har det og er udemærket tilfreds med det.
Hvis han gerne vil bruge firefox må han selvfølgelig det, jeg kender det ikke, og er i øjeblikket lidt træt, så jeg gider egentlig ikke sætte mig så meget ind i sagen.
Så i må altså have mig undskyldt.
QuoteOprindeligt indlæg af Mikkel
Ja ok, jeg kan godt selv se der ikke var meget bagrund for det indlæg, men det jeg mente var bare at jeg selv har det og er udemærket tilfreds med det.
Hvis han gerne vil bruge firefox må han selvfølgelig det, jeg kender det ikke, og er i øjeblikket lidt træt, så jeg gad egentlig ikke sætte mig så meget ind i sagen.
he he ja men hovedløse indlæg bliver jo straffet herinde.
QuoteOprindeligt indlæg af Aerial
he he ja men hovedløse indlæg bliver jo straffet herinde.
Ja, jeg ved det godt - er også somme tider slem til selv at være på spring efter den slags
Kan vi få det ikon på? Evt hvordan forstår ikke.
Du kan ændre ikonet ved at at højreklikke på genvejen, trykke egenskaber og så trykke Skift ikon.
QuoteOprindeligt indlæg af r3ptile
Du kan ændre ikonet ved at at højreklikke på genvejen, trykke egenskaber og så trykke Skift ikon.
Iknow men skal jeg så bare ligge ikonet på Computeren ?
Iknow men skal jeg så bare ligge ikonet på Computeren ?
yeps
Her er en lille pakke med de ikoner som .ico-filer og png (f.eks til objectdock)