okay jeg har lige fået det installeret, og da jeg vil prøve at lave mig et spil på open internet, for jeg en fejl. > lobby-login fail 33! < wtf er det ? hvad gør jeg forkert ?
Sacred
- 

- 
			Har du downloaded den seneste version? 
- 
			jeg har 1,7 men er også det eneste jeg har gjort 
 DLede den fra deres hjemmeside, har ikke brugt det der update software ><
- 
			nogen som har en ide hvad der sker for mit spil ? 
- 
			Den fil du instaleret har du instaleret den. 
- 
			jep 
- 
			Prøv at opret i Closed Internet der er der alle spiller. Husk du kan kun oprette en Act. 
- 
			okay kan godt i closed.... troede bare det var i open alle spillede  
- 
			Okay skriv Pm hvis vi skal spille.  Har 4 Chars så der er nok at vælge i mellem Har 4 Chars så der er nok at vælge i mellem 
- 
			Nogle der vil spille i nat/aften? 
- 
			I private games er de kun 8 severe til rådighed. Men hvis i får mulighed så opret sådan et game her så kan vi altid spille sammen :). 
 Navn: Tweak
 Password: Tweakers
- 
			Nogen af jer der har prøvet at spille med en Wood Elf? 
 Startede lige på en her til morgen - shit hun er blevet ond! Kan i ikke lige poste et lille billede af jeres "figurer"? 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Rhinoceros 
 Den fil du instaleret har du instaleret den.Lol, Den er så vild den sætning  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af mdj Lol, Den er så vild den sætning  Word up 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Astrocity 
 Startede lige på en her til morgen - shit hun er blevet ond! Kan i ikke lige poste et lille billede af jeres "figurer"? 
 Hej, Jeg har da en We. på Closed...
 Tror jeg adder billedere en af dagene.
 Min We er med Skjold og Sværd 
 Jeg har nogle små guides til alle de forskeliige Char så hvis du skal ha lidt hjælp så skriv 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Astrocity 
 Startede lige på en her til morgen - shit hun er blevet ond! Kan i ikke lige poste et lille billede af jeres "figurer"? her er min lvl 93 BM 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Evilbone her er min lvl 93 BM Uhh.. Ser nice ud! 
 Venter lige med at vise min WE til jeg har fået nogle fede ting og nogle fede combos - især Call of the ancestors er nice! 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Astrocity Uhh.. Ser nice ud! 
 Venter lige med at vise min WE til jeg har fået nogle fede ting og nogle fede combos - især Call of the ancestors er nice! bare syndt at pets tager xp  men de gir sgu nice skade men de gir sgu nice skade
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Evilbone bare syndt at pets tager xp  men de gir sgu nice skade men de gir sgu nice skadeNope, ikke hvis du har en Vampire-rune i dit våben..  
- 
			Dødt her.. 
 Hvilken side bruger i til at læse se nyheder osv.. ud over den oficelle... ?