Oprindeligt indlæg af Rhinoceros
    Har fundet ud af hvordan man farver. :)
    Så hvis i vil ha hjælp skriv PM :).
    Hvis i vil spille med mig eller vide mere skriv PM.
    Jeg har også en masse sets for trade. :) Har fuld Dagowit.. :) + Lidt mere så der er noget at bytte med.
    Nogle som kender en hjemme side hvor man kan læse om alle sets ? og evt se en oversigt?

Har lige fået Krahgs Set (staveplade).. 8o

Det er totalt lir! Underligt at jeg først har fået det nu..
    Er lige begyndt på en Gladiator, hold k*** han slagter! 8o

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• http://www.spilzonen.dk/x/news/14894/

Så er de nogle idioter hos SoftFair...

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Ved ikke om der er nogle der kender ''Dream Netting of the Gods'' Eller også kaldt Statuerne hvis der er nogle der har så kontant mig. Jeg vil give godt for det. Jeg er også intreseret i Panternus items. :)
    EDIT: Ikke intresret i panternus items mere.

• I sacred når man trykker CRTL + B så gemmer den screen shot. Men den fil den gemmer i understøtter jeg ikke. Jeg har prøvet med en masse programmer. Men uden held.
    Kan jeg evt lave samme funktion hvor den laver i andet format, eller what ever kom med hvad der er at foreslag. Da jeg ikke gider trykke Print Screen og ud at gemme hvergang.

• Noget jeg stadig ikke har fundet ud af, er hva faen man bruger de der "skulls" til som skelletterne nogen gange taber.. Nogle af dem giver damage, poison osv. - har været hos smeden, men man kan ikke sætte i våben/skjold osv. - nogen der ved det?

EDIT: Har lige rundet lvl. 42 med en Gladiator.. "Fist of Gods" giver 3600 i damage! :evil:

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• Dav mit er navn anders. Har spillet sacred i et godt stykke tid. Der er en mission jeg ikke kan komme videre. Jeg skal give noget vand til en sodalt, men så når jeg komme ned til hvor der er vand, sker der ikke noget. Ark 2?

Håber i kan hjælpe mig

• Er sacred et af de spil hvor man betaler et bestemt beløb om måneden??

/ OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

Oprindeligt indlæg af deandes
    Dav mit er navn anders. Har spillet sacred i et godt stykke tid. Der er en mission jeg ikke kan komme videre. Jeg skal give noget vand til en sodalt, men så når jeg komme ned til hvor der er vand, sker der ikke noget. Ark 2?

Håber i kan hjælpe mig

Mener man skal skrive wasser eller /wasser i console... Ellers så find en walkthrough. Der står det i.

• jeg smutter ud og køber det her om lidt, har jeg spillet Demo'en af det og jeg synes det sgu er fedt ! :D

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII