Så blev Xtremesystems.org/forum kapret

  • Hmm... det er da ikke første gang der har været probs med xtremesystems? Var det ikke også noget med at en af modsne prøvede at overtage siden og smide alle de andre mods og admins ud? -eller er jeg helt galt på den.


    Men jeg synes sq det er latterligt at folk laver sådan noget.. og på så stort et internationalt forum går det jo ud over masser nationaliteter, og ikke kun amerikanere og israelere :lame:

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus
    Hmm... det er da ikke første gang der har været probs med xtremesystems? Var det ikke også noget med at en af modsne prøvede at overtage siden og smide alle de andre mods og admins ud? -eller er jeg helt galt på den.


    Men jeg synes sq det er latterligt at folk laver sådan noget.. og på så stort et internationalt forum går det jo ud over masser nationaliteter, og ikke kun amerikanere og israelere :lame:


    Jo, i forbindelse med noget serverskift økonomi mm. førte uenighed blandt dem der står for Xtremesystems til et overtagelsesforsøg. FUGGER (ham fra las vegas) "Ejer" det nu, og betaler for driften mm. Det førte til at nogle brød ud, mange er imidlertid vendt tilbage. Xtremesystems har idag flere besøgende end nogensinde.
    Gad vide om det er nogle af de "gamle" der står bag dette pjat.


    NB: Det er vist Haderslev der står for denne tråd!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tom Holck
    Sad lige og skrev en kommentar til "mini" kendt som købkøb, da denne skærm kom på?


    Til mig??? :D


    Hvad var det for en kommentar?? Hehe...


    Ja jeg har fået en mail fra fugger@XS.org hvor der står nettop den tekst...


    Kedelige arabere... Hehe...


    Jeg troede først at fugger havde fået et flip eller noget :D


    Så så jeg at hele xs.org er nede... Eller man kan ikke gå ind i hver enkelte forum...


    Har du hørt noget tom?


  • Nej jeg kan heller ikke komme ind, heller ikke i den lukkede mod/admin afdeling...


    Jeg var ved at kommenterer dit indlæg i tråden om fx53@3422...



    Thats right Mini,


    I do 24 sek in SuperPi M1 with 3353 mhz. I can bench with higher speed, but that's not faster because of max ram-timings.


    Several bench can be done with 34xx mhz speed.
    The fastest for 3DMark bench is 3362 mhz (you will se, when I get:mad: my x800xt...)
    My 939 (asus-A8V) can do 3.5 ghz, but the ramspeed is bad.
    SK8V 940 is stil the fastest for me.


    I think 100% stable benching for dayes is like SuperPi M32 that is 3300 mhz. It's the fastest speed it will go sup 2.0 volt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tom Holck
    Jo, i forbindelse med noget serverskift økonomi mm. førte uenighed blandt dem der står for Xtremesystems til et overtagelsesforsøg. FUGGER (ham fra las vegas) "Ejer" det nu, og betaler for driften mm. Det førte til at nogle brød ud, mange er imidlertid vendt tilbage. Xtremesystems har idag flere besøgende end nogensinde.
    Gad vide om det er nogle af de "gamle" der står bag dette pjat.


    NB: Det er vist Haderslev der står for denne tråd!


    Jep :) med en enkelt afstikker...


    Men jeg undrer mig stadig over hva dem der har lavet det crap vil opnå? -træk jeres soldater hjem fra irak eller vi hacker xtremesystems.org :))

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

    Rettet en gang, sidst af Grus ().

  • Hmm... Underligt.. Tidligere idag (kan self ikke huske kl. ) stod der at Bulletin (deres forum) var under update, også noget tid senere kunne jeg slet ikke komme ind X(


    Også så jeg denne tråd..
    Dybt latterligt at angribe XS på den måde, muligvis startede det som et amerikansk site, men man kan vist godt kalde det internationalt nu, ca hvert tredje indlæg stammer ikke fra usa, vil jeg skønne...


    Så steg procenten af Haderslev's indlæg i denne tråd :D

  • Hmm...
    nu for jeg denne besked når jeg prøver at komme derind..


    The new server is running and will be online shortly, sorry for the delay. No posts were lost in the cleanup.


    Det tegner da godt..!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af s0me1
    Hmm...
    nu for jeg denne besked når jeg prøver at komme derind..


    The new server is running and will be online shortly, sorry for the delay. No posts were lost in the cleanup.


    Det tegner da godt..!


    Ja, det vare vist ikke længe nu


    Quote

    Oprindeligt indlæg af noxon
    Tom..
    Ved du hvornår xs skulle køre igen?? For var lige ved at læse lidt om vmod til abit ic7..


    Og jeg kan vist også hoppe på haderslev delen..


    Intet er tabt, du skulle snart kunne fortsætte læsningen om mod af ic7, vær opmærksom på, at memvoltmod kan udformes forskelligt afhængig af bundkort versionen.


    update kl 17.50 der er åbenbart stadig problemer...

  • Så kører Xtreme endelig igen.


    Problemet var, at den backup der blev installeret var præ-inficeret af hackerne.
    Ved endnu et forsøg hvor en "ren" backup blev installeret gik det. Alt er nu iorden, der er taget extra sikkerhedsforanstaltninger.


    Alt fungerer, men alle posts og PM for de 2 sidste dage er væk. Forum har samtidig fået lidt kosmetiske ændringer af grafikken.


    :clap: :clap: :clap:


  • Kunne bedre li det gamle :D


    Men de siger de vil lave det om... Eller Fugger og Sayaa siger det...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
    Det nye design minder en hel del om TX.org.
    God feature der er kommet er at man nu kan søge på ord på under 4 bogstaver :D


    Det er jo bare Vbulletin klassisk design :))


    Ligner 60% af de forums der er ude omkring :D