Download en dvd på få sekunder, tværs over Atlanten
Det tog 1037 sekunder at sende 859 GIGABUTE fra Schweiz til Usa eller 6,63 Gigabit i sekundet.
Damm de er hurtige
-
-
det var min inet forbindelse de brugte
-
Oprindeligt indlæg af OriGiN
det var min inet forbindelse de brugte
Hvad har du røget her til morgen??? -
Oprindeligt indlæg af icemann
Hvad har du røget her til morgen???
intet faktisk.. men måske skulle jeg gå ud og få mig en smøg.. trænger jeg til -
hmm temmelig meget fart på forbindelsen alligevel... det er helt vildt det kan gøres så hurtigt
-
Oprindeligt indlæg af OriGiN
intet faktisk.. men måske skulle jeg gå ud og få mig en smøg.. trænger jeg til
Hehe ja og en pils ogsåummm
Ellers en temmelig hurtig forbinnelse den der
-
Det var da helt vildt.
-
De kan sende flere gigabyte i sekundet over atlanten, men jeg skal stadig sidde og pille mig selv i navlen men jeg venter på Tweak's hjemmeside?
Forpulede udbydere...
-
Oprindeligt indlæg af Bobcat
De kan sende flere gigabyte i sekundet over atlanten, men jeg skal stadig sidde og pille mig selv i navlen men jeg venter på Tweak's hjemmeside?Forpulede udbydere...
Også min tanke!!
-"De" kan så meget, men hvad for vi du af det? -der går jo alligevel flere år, før sådan en teknologi bliver inført i hjemmene... -
Oprindeligt indlæg af Cedde
Også min tanke!!
-"De" kan så meget, men hvad for vi du af det? -der går jo alligevel flere år, før sådan en teknologi bliver inført i hjemmene...Det er samme teknologi som bruges idag, TCP, deres hardware og internetforbindelse er bare enorme.
-
Oprindeligt indlæg af r3ptile
Det er samme teknologi som bruges idag, TCP, deres hardware og internetforbindelse er bare enorme.
Ja... ok... Men regner stadig ikke med at se sådan en syg forbindelse her nede ved Kelstrup-Strand inde for de næste 5år!
-
Oprindeligt indlæg af Cedde
Ja... ok... Men regner stadig ikke med at se sådan en syg forbindelse her nede ved Kelstrup-Strand inde for de næste 5år!
Hold da op
Pludselig får du et brev fra tdc der tilbyder dig at blive betatester for deres nye 500Gbit linie
-
1 Gigabit internet ville være nok til mig..
Hvis det går over ville harddiskene nok alligevel sætte grænsen -
Oprindeligt indlæg af SjQLunD
1 Gigabit internet ville være nok til mig..
Hvis det går over ville harddiskene nok alligevel sætte grænsenYep... Det ville jo kræve en helt ny måde at skrive/læse/gemme data på... Med de syge hastigheder de efterhånden når, er det jo umuligt for en harddisk at følge med...
Men tænkte på, hvilken lagerenhed bruger de egentlig til at sende de store mængder data? -For der skal da virkelig være smæk på!!!
-
Hvis man regnede lidt på deres overførsels hastighed ville det tage 4 sekunder at hente en hel DVD skive.
Det var sgu en hastighed jeg kunne leve med
-
Sindsygt...!
Håber vi snart vil se højere hastighed til private også...!
-
Tror jeg desværre ikke vi skal regne med før der er nogen der lodser TDC i bollerne og for fjernet deres monopol status desværre
Danmark kommer håbløst bagud på det punkt og vi vil jo så gerne være med.... skod system nogen gange.
-
Oprindeligt indlæg af Mazie
Sindsygt...!Håber vi snart vil se højere hastighed til private også...!
Er der ikke 8 mbit forbindelser til ervervs brug i udbud?
Edit: 2 stavebøffer
-
Det er ikke noget større problem at få en 8mbit linie hvis bare du har penge pungen i orden, heller ikke selvom det er til privat brug.
Men det er meget voldsomme priser hvis bare vi kigger til vores nabo lan sverige er priserne jo helt anderledes.
De betaler 150kr for 10/10mbit det kan vi i danmark ikke engang klare 256/128kbit for.
-
er vi flyytet hinsidas