SKoda=Audi / Audi=Skoda

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Superb er sgu for lækker - den gad jeg fandeme godt eje - men kunne da godt nøjes med en af de store Octavia'er....... :T - Jeg nægter dog at køre i andet end en benziner - ingen diesel hakker til mig - selv om man ikke lægger så meget mærke til det idag. Har en kammersjuk med en Octavia TDI 1.9 - den siger ikke meget - meeeeeeeeeeeen man kan nu godt høre det...


    Superb er da lækker nok - men ville klart tage en Octavia istedet. Der får man da meget mere for pengene. Skulle jeg endelig smide penge efter en bil i Superb-klassen, ville jeg snuppe et andet mærke.


    Men går helt seriøst og overvejer en Octavia RS180, så snart jeg er færdig med min uddannelse, til sommer 2005. Ikke så mange steder man får en 4-dørs sedan med 180HK og 4WD til den slags penge :)

  • Og det at min Bora med et moment på 285 og 6 gear render fra en Golf GTI i optrækket og det at jeg kører 18.5 kilometer literen kan ikke overbevise dig, om at diesel er BEDST ! Samt en dieselmotor holder længere og bedre :D ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WinterSilence
    Og det at min Bora med et moment på 285 og 6 gear render fra en Golf GTI i optrækket og det at jeg kører 18.5 kilometer literen kan ikke overbevise dig, om at diesel er BEDST ! Samt en dieselmotor holder længere og bedre :D ?


    Er din Diesel en 1,9D'er med 150HK?


    Hvis ja, så skal du have nogle tæsk :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af learner


    great :)


    Interiør i denne Lamborghini Gallardo er "også" Audi, men motoren kan de ikke lave, det er 5 liter V10 med over 500 Hk... Den er spritny kørt 2000 km. Det ene bagdæk er allerede klar til udskiftning, så der blev gået til den....


    Jo det er mig der kører på billedet, det er taget på KTI den 22.8.04 hvor vi samlede over 1/4 mill ind til børnecancerfonden


    http://www.sorth.dk/privat/20040822/


    http://www.hellesoee.dk/nyheder/P8100014.JPG



    I baggrunden ses min Maserati Ghibli Cup, parkeret, den kørte også mange penge ind.


    Den er der nu ikke meget Audi i, selv en Skoda har en bedre finish og samlekvalitet.... :roller:


    Hvordan føles det?
    http://www.motorsporten.dk/news.asp?aID=14130

  • Mener også nogle ting er de samme.. Men hvis jeg kunne vælge gratis tog jeg en Audi frem for Skoda..
    Ikke sagt skoda's nye biler ikke er virkelig gode for det synes jeg de er men en audi er en audi :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rhinoceros
    Mener også nogle ting er de samme.. Men hvis jeg kunne vælge gratis tog jeg en Audi frem for Skoda..
    Ikke sagt skoda's nye biler ikke er virkelig gode for det synes jeg de er men en audi er en audi :T


    ja wow, sikke meget du ved om biler kan man høre..


    Hvorfor hellere en audi fremfor en skoda da?

  • Har ikke de største begrundelser men jeg vil bare helst have en Audi frem for skoda hvis jeg kunne vælge gratis.. Da det bare er federe at have en audi fra mit synspunkt.. ikke sagt jeg vil gi de mange tusinde mere det koster for ar der står audi.

  • Fint, du får en audi fra 1980 og jeg får en stylet skoda fra 2002 eller nyere...


    For fanden mand, nu snakker du mærker, og så godt er audi generelt ikke, tro mig, men genbo har 2, min mor har en, og en på min gade har lige købt en ny til 600k! Og ved du hvad? DE ER SLET IKK SÅ IMPONERENDE!


    So please, stop med at kommentere alt det du ikk ved noget om ikk? Du er lam at høre på.!


    Undskyld ordene men følte de var nødvendige


  • Ja ja Wraper du snakker, men faktisk er sagen den at Audi lige er kåret til årets mest Prestige-fyldte bilmærke her i Danmark...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Ja ja Wraper du snakker, men faktisk er sagen den at Audi lige er kåret til årets mest Prestige-fyldte bilmærke her i Danmark...


    Ja og? mærket er, bilerne er lort.. De har da mange fine egenskaber, men SÅ godt er det satme ikke! Og fuck alle de kåringer og målinger, de er værdiløse!


    Ifølge målingerne tager det haæve af DK også stoffer når de er 13, og andet pis.. Men det er jo ikke sandheden vel? Tror du de har været rundt og spørge heel DK om hvad de sys om audi? naah vel?


    Hvilke audier har du kørt da??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rhinoceros
    Jeg skrev det som jeg så på det. Det betyder ikke man skal være bilekspert og kunne samle en bil for at kunne skrive min mening.


    nej, men kan da også se at man ikk sal ha meget hjerne for at lave meningsløse posts!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Puggen


    Har lige siddet og kigget på SKoda's hjememside, og en comfort med en 1,9TDI motor med ALT tilbehør koster 578.370,- DKr


    ah, med ALT tilbehør, det så jeg ikke lige.
    Sgu da også vildt at smide for 200.000 tilbehør i en bil ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Ja ja Wraper du snakker, men faktisk er sagen den at Audi lige er kåret til årets mest Prestige-fyldte bilmærke her i Danmark...


    Måske, men det har ikke en fjært med kvaliteten at gøre.