Knækket vandkølerhoved

  • jeg havde pillet lidt ved slangerne ved mit vandkøling der jeg skulle ryde lidt op i kabinettet!
    tænder så min computer og ser at graffikortet nu er 60 grader uden load :rolleyes: ser så at køleblokken sidder ikke helt rigtig skrue den så af og ligge et nyt fint lag kølepasta på!


    der jeg så skruer den fast igen knække køleblokken lige der hvor man skrue X( utroligt troede ikke sådan noget bare kunne knække af! ved så ikke om jeg bare har fået et uheldigt produkt!


    Hva er det en sag med forhandleren eller må jeg bide i støvet og købe en ny?(


    [Blocked Image: http://www.oppifjelde.dk/Images/Knek.jpg]


    jeg må have oversæt min ufattelig styrke! når jeg kan knække sådan en ved bare at skrue den normalt på :]

  • ved normal behandling burde der sq ikke kunne ske sådan noget, men det kunne jo have en svaghed lige der, så ring ind til din forhandler og hør dig ad. Og ellers ring til producenten, de plejer at være mere villige til at hjælpe og erstatte.


  • Hvad skete der så med alt vandet ?? 8o 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Hvad skete der så med alt vandet ?? 8o 8o


    Øhm, det er de ører i akryl der er knækket - så vidt jeg kan se på billedet. Så vandet skulle gerne blive i blokken.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Øhm, det er de ører i akryl der er knækket - så vidt jeg kan se på billedet. Så vandet skulle gerne blive i blokken.


    Han tømte vel vandet da han pillede den af??? :D


    Eller tænker jeg i forkerte baner:))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Nååå troede hele blokken var flækket, og at vandet var røget ud, og at det var grunden til den høje temp ;)


    Jeg troede også lige blokken var knækket :boxed:

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra