Mit synspunkt er at Tweak.dk har misforstået begrebet "warez" totalt.
At snakke om .IMG .ISO filer osv har da ikke noget med warez at gøre, jeg kunne forstå hvis manden havde postet et link til en fil som var ulovlig, men så længe at der ikke er nogen links eller noget til ulovlige filer har vi da lov til at snakke om det som det passer os, det kan politiet da ikke gøre en hat ved.
Jeg synes personligt at det er en dybt latterligt, og at moderatorne/admins har misforstået det helt.
Troede dette var et forum, hvor folk kunne få hjælp. jeg har mange gange lavet en .IMG eller .ISO fil for at slippe for at bruge min cd når jeg skal spille, det er da ikke ulovligt.
Vil bare lige slutte af med at sige jeg slet ikke kan følge jer i jeres beslutninger om hvilke tråde der skal lukkes. Kunne forstå det hvis folk srev links til ulovlige ting, men det er der jo slet ikke tale om, og det er da noget der næsten aldrig sker da folk ved det ikke er så smart.

.... så kunne man jo gå hen og lukke et STORT af trådene ... For kunne jo være også være at de RAM man lige havde købt var STJÅLET ...
 .... så kunne man jo gå hen og lukke et STORT af trådene ... For kunne jo være også være at de RAM man lige havde købt var STJÅLET ...