Windows 2003 Server

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Nogle her inde som bruger Windows 2003 Server ?... Har overvejet om jeg skulle skifte min Windows XP PRO ud med Windows 2003 Server når de Raptors bliver smidt i ...


    Hvad skulle det hjælpe at skifte til server software?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasmusvn
    Win xp ha vist nmok en begrænsning på raid ? så vidt jeg husker :rolleyes:


    Jeps, men skulle vist kun træde i kraft når der kommer lidt extra fut i fejemøget som fx. med et par Raptors eller hvis man kører med SCSI .... Eller noget i den retning. :crazyeyes:


    Var dog ikke hovedårsagen, men mere for at prøve noget nyt. Har ikke arbejdet så meget med 2003 Server STD, så ville jo være oplagt hvis der endda er nogle fordele ved det ...


    Ver derfor nysgerrig hvad folk har af erfaringer med 2003-SERVER... Gerne STD ... Har læst en masse godt om det og nogle jeg har snakket med fortrækker det frem for XP PRO.

  • Har haft både positiive og dårlige oplevelser med det.


    Gå den guide i gennem. Så forvandler du 2003 til en workstation : http://www.msfn.org/win2k3/


    Jeg havde en del problemer med drivere og sådan noget den gang jeg prøvede, men det var også da det lige var kommet, så det har nok noget med det at gøre. Men på en af mine venners computer har det kørt uden problemer. :)

  • jeg skal også snart have comp nr 2 op, og har da oplevet en del probs med win xp pro....hvad er fordele og ulemper ved win2003, og hvis den comp både skal bruges som server og til at spille på indimellem, er det så muligt med 2003 ???

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Min server kører med win2003.. :T

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog