jeg ville høre for en uerfaren fyr der lige kan forstå at lave @ *G* at lave noget hjemmeside?? altså et program der er bruger venlig??
Mvh Martin
jeg ville høre for en uerfaren fyr der lige kan forstå at lave @ *G* at lave noget hjemmeside?? altså et program der er bruger venlig??
Mvh Martin
Frontpage er nemt at gå til. Og kan dække de flestes behov.
Enig. Brugt Microsoft Frontpage, det er nemt at gå til
bruger også frontpage det er remeligt nemt at gå til
Frontpage er meget nemt, men fucker også html'en op.
QuoteOprindeligt indlæg af Zlinky
gør det???
Men det virker vel???
Hvad med det der DreamWeaver???
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af købkøb
gør det???
Men det virker vel???
Hvad med det der DreamWeaver???
det er godt, og har en ren kode, men det er rimlig svært og gå igen med, især MX'eren..
QuoteOprindeligt indlæg af OriGiN
det er godt, og har en ren kode, men det er rimlig svært og gå igen med, især MX'eren..
Jeg synes ikke Dreamweaver var svær at gå i gang med .. Havde dog leget lidt med Frontpage flere år tidligere, men det blev jeg meget hurtigt træt af ..
Synes nu heller ikke at Dreamweaver er svært!
QuoteOprindeligt indlæg af Zlinky
wrong! den fucker ikke noget op. den ligger aller højest et par ekstra uoverflødige linjer ind
QuoteOprindeligt indlæg af Bit Phreak
wrong! den fucker ikke noget op. den ligger aller højest et par ekstra uoverflødige linjer ind
Og lige så snart du flytter rundt i noget, så har du noget uden for body. Jeg har tit haft den største gang lort blandet ind i det, og når man har lavet en virkelig "stor" side med mange ting, så vil jeg nødig se en html validator på den.
Jeg begyndte også med Frontpage, men lige så snart jeg lærte lidt om det, så var det kasseret, så blev det Dreamwaver, og nu Notepad
ja ok det er rigtigt nok at man ikke skal begynde at flytte for meget rundt i koden. ´men det virker da fint det man får lavet. og hvis man er total n00b eller for doven syntes jeg at det er ganske ok til at lave sider i
edit: stavebøf!!!