V: Abit IS7+P4C 2.8@3.7@1.625v

  • Jeg har et Abit IS7 og en P4C 2.8, jeg godt kunne tænke mig en vurdering af...


    Der er 2 af de tapper der holder rammene 100% fast der er knækket på bundkortet...! Udover det fejler det intet.!


    Der er knækket et ben af cpu'en! Men det gør den absolut ikk ringere!! Ved ikke hvad det ben gjorde godt for, for der er ABSOLUT ingen problemer med cpu'en!! Her til morgen kl 8. satte jeg fsb på 265@3.71Ghz. og der har den så kørt lige siden, har kørt 5 runder med Hot cpu tester pro uden problemer, gad ikke vente så spillede farcry i et par timer, ingen problemer! Og så kørte jeg et par tests i 3Dmark2001se-2003 uden problemer.! Og den kører da endnu!

    Shuttle SN25P - Winchester 3000+ @ 2700 1.536v - 6600GT - 512 A-data Vitesta PC4000 - Maxtor 120GB

  • Kender du problemet med stockkøler'en der skal skiftes, man løsner cpu køleren og cpu'en ryger med op ;) Det skete for mig :)


    Det er kun en vurdering. Indtil vidre :)

    Shuttle SN25P - Winchester 3000+ @ 2700 1.536v - 6600GT - 512 A-data Vitesta PC4000 - Maxtor 120GB

  • Nej intel stock lort!


    Har lige lidt temperaturer på cpu'en..
    idle.. 32
    load. 47
    Og den er kølet med en: ZALMAN CNPS 7000A-Cu

    Shuttle SN25P - Winchester 3000+ @ 2700 1.536v - 6600GT - 512 A-data Vitesta PC4000 - Maxtor 120GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dzeroe
    ja, det hedder for meget kølepasta :)


    nej det er ikke for meget kølepasta det hedder der er bare lorte intel standard køler den suger så meget var lige ved at knække et ben på min cpu da jeg hev den op :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag


    nej det er ikke for meget kølepasta det hedder der er bare lorte intel standard køler den suger så meget var lige ved at knække et ben på min cpu da jeg hev den op :D


    Hvis den hiver cpu'en med op, kan det kun være for meget kølepasta da.. Hvis der ingen kontakt var mellem cpu og køler, ville cpu nok blive i soklen.. :roller:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • For satan da hvor i volder jeres hardware...Syns da godt nok det er svært at knække noget. Jeg syns da ikke selv at jeg er overforsigtig, men jeg har da aldrig lavet noget ala det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity


    Hvis den hiver cpu'en med op, kan det kun være for meget kølepasta da.. Hvis der ingen kontakt var mellem cpu og køler, ville cpu nok blive i soklen.. :roller:


    har du nogensinde brugt de intel stock kølere?


    jeg kan fortælle dig at den rørte cpu'en så meget på mit p4p800 har ikke tjekket det på mit max3 men det er ikke formeget kølepasta da jeg ikke bruger noget....

  • Hej Mc.PoT
    Er bundkortet et rent IS7, altså uden-E,E2,G,V2 som de andre betegnelser af dette kort hedder?
    Byder 920kr og så kan jeg selv hente det, hvis det Dalbyovre ligger oppe ved Hadsund?


    Mvh Basil

  • Hvem snakker om jeg skal sælge.? Og det kan jeg se på de forskellige bud er at jeg da vist bare beholder det.!

    Shuttle SN25P - Winchester 3000+ @ 2700 1.536v - 6600GT - 512 A-data Vitesta PC4000 - Maxtor 120GB

  • O.K.
    Så bare se det som min vurdering af hvad jeg vil give for noget defekt hardware.
    Jeg ville nok også selv beholde det, hvis det var mig, da der nok ikke er nogle ved sin fulde fem, der vil byde mere det 1/2 eller1/3-del af nyprisen og så taber du jo en del.
    Mvh fra en der fortryder, at jeg kom til at skrive ordet "byde", men i bund og grund var det vel derfor at du ville have en vurdering og så er det vel meget nærliggende at skrive det som et bud.
    8o Basil.