muskel-opbygning

min far kan nogle seriøse tricks

Ud fra det du skriver har han ihvertfald ikke lært dig noget af det...

OT : Stop nu for pokker da med de lange Quotes. I kommentere jo kun den sidste sætning alligevel for det meste - Hvorfor så have 14 andre med ?(

Kan bare ikke se funktionen i at fylde halvdelen af en tråd med Quotes ( Ja, overdrivelse fremmer forståelsen )

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

Heldigvis mister de hurtigt interessen igen og falder fra...

Det er meget rigtigt.... Men i den tid de så er aktive formår de virkelig også at fyre en masse l*** af....

Overlever nok så længe det er så kortvarigt at de fortsætter i deres til tider mystiske "stil"......

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

Rettet 2 gange, sidst af Henrik- ().

• Hehe... Jeg er 13.. ;)... Og der sidste jeg kunne finde på her i verden er godt nok at tage hormoner... Det er da det mest :lame: ..
    Men det er rigtig nok, at det er beste at træne med en dags mellemrum.. ;)
    Med hensyn til størrelse/styrke, se min andet inlæg ; vi er enige på der punkt.. ;)

EDIT : Vi snakker selvfølgelig om, at man presser sig selv 100%... ;)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Rettet en gang, sidst af Dare_Devil ().

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil

Hehe... Jeg er 13.. ;)... Og der sidste jeg kunne finde på her i verden er godt nok at tage hormoner... Det er da det mest :lame: ..
    Men det er rigtig nok, at det er beste at træne med en dags mellemrum.. ;)
    Med hensyn til størrelse/styrke, se min andet inlæg ; vi er enige på der punkt.. ;)

Man skal også passe på med at træne styrketræning på højt plan nå man stadig er i voksealderen... Kan være væksthæmmende...

Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK

Man skal også passe på med at træne styrketræning på højt plan nå man stadig er i voksealderen... Kan være væksthæmmende...

Hmm... Der siger mine forældre også.. :\... Jeg er 13 og har trænet i 1½ år.... Men er både højere og større end mine jævnaldrende... Såå min vækst er ikke død endnu :D

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

Oprindeligt indlæg af Burger

Tja .. Da jeg gik i skole begyndte de fleste af drengene først at vokse efter konfirmationen .. Så måske du skal slappe lidt af med træningen .. Det er ikke udpræget sundt så tidligt ..

Ved det... Men om jeg så ikke blev højere, ville verden ikke gå under ; jeg er 1,73.. :\... Vil da gerne være LIDT højere... Meeen, heller ikke for meget.. :P

Oprindeligt indlæg af Burger

Tja .. Da jeg gik i skole begyndte de fleste af drengene først at vokse efter konfirmationen .. Så måske du skal slappe lidt af med træningen .. Det er ikke udpræget sundt så tidligt ..

Var den til mig?? Jeg er 24, søde. :))
    Er vidst holdt op med at vokse for nogle år siden... ;)

• Har siddet og luret lidt i denne tråd. :rolleyes: Det er dælme rigtigt, det der med nogle af de nye, især drenge børnene - de er skisme underlige :crazyeyes:
    Nå - vi har jo alle været børn :)

Nu vi snakker børn. Så troede jeg ikke, at børn kunne komme ind på et ordentligt fitness-center eller hvad de nu hedder. Det burde de ihf. ikke. Ejerne af sådanne steder burde da vide, at det er usundt for børn i vokse-alderen og skulle efter min mening afvise børn.
    Men de napper vel ravl og krat, så der kan komme flere penge i kassen. Det er jo nok det de tænker mest på. :rolleyes:

Oprindeligt indlæg af bentzin
    Har siddet og luret lidt i denne tråd. :rolleyes: Det er dælme rigtigt, det der med nogle af de nye, især drenge børnene - de er skisme underlige :crazyeyes:
    Nå - vi har jo alle været børn :)

Nu vi snakker børn. Så troede jeg ikke, at børn kunne komme ind på et ordentligt fitness-center eller hvad de nu hedder. Det burde de ihf. ikke. Ejerne af sådanne steder burde da vide, at det er usundt for børn i vokse-alderen og skulle efter min mening afvise børn.
    Men de napper vel ravl og krat, så der kan komme flere penge i kassen. Det er jo nok det de tænker mest på. :rolleyes:

De fleste steder har de også aldersgrænse på .. Dem jeg umiddelbart er stødt på er 15 år, 17 år eller 18 år .. Men som i alle andre brancher er der sikkert nogle brodne kar ..