muskel-opbygning

• Hvis man træner hver dag den samme muskel så kan den ikke nå at genere og så ødelækker man den bare hver gang den prøver at hele sig selv. Så er det går først galt.

Der er fakstisk mange ting man helst skal undgå hvis man træner rigtigt..

Ikke spise slik, drikke sodavand, saft, spise sigtebrød, pasta, ris.

Ikke grønsager og andre let forderveligt sager sammen, ikke drikke kaffe det ødelægger optagelsen af vigtigt stoffer til kroppen. osv.

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

Oprindeligt indlæg af Burger

Hehe .. Et enkelt eller to besøg på Bodyhouse er vist nok til at hitte ud af, hvad det er der gør, at de er så store som de er .. *G*

Svindel og humbug ..

Sådan er det vist nok - mange steder efterhånden - desværre. Ihf. hvis det passer, hvad jeg læste et eller andet sted. Ka' bare ikke huske hvor. :rolleyes:

Oprindeligt indlæg af bentzin
    Sådan er det vist nok - mange steder efterhånden - desværre. Ihf. hvis det passer, hvad jeg læste et eller andet sted. Ka' bare ikke huske hvor. :rolleyes:

I hvert fald er en del af brugerne på BH på en eller anden form for AS, og jeg synes det er en skam for det ødelægger sporten ..

Læste også et sted med nogle tests de har lavet i forskellige træningscentre, men det var vist ikke så slemt igen .. Heldigvis er der flere steder der udelukker folk på AS .. Men jow, de findes klart alt for mange steder ..

I hvert fald er en del af brugerne på BH på en eller anden form for AS, og jeg synes det er en skam for det ødelægger sporten ..

Læste også et sted med nogle tests de har lavet i forskellige træningscentre, men det var vist ikke så slemt igen .. Heldigvis er der flere steder der udelukker folk på AS .. Men jow, de findes klart alt for mange steder ..

Der er også en hel del steder herovre, som har haft besøg eller er under opsyn.

Jeg synes det er fint nok, når man ser på de bivirkninger der er ved brug af AS .. Og jeg forstår ikke hvordan ønsket om meget store muskler kan være så stort, at man er ligeglad med hvad tingene gør ved en ..

Skægt som dine ordsprog/signatur tit passer ind i emnerne vi snakker/skriver om :)) også selv om du skifter dem ud ind i mellem. ;)

• Det er altsår rigtigt.. Man skal ikke træne den samme muskel 2 dage i træk... Ror kajak, og træner derfor rimelig meget om vinteren... Det der sker når du træner er, at din muskel-styrke bliver nedbrudt... Dagen efter bygger musklen sig selv op til det den var før + lidt til... Hvis man bliver ved sådan, vil det give større / stærkere muskler..
    Hvis man derimod intenst træner den samme muskel, vil den bare blive nedbrudt dag efter dag, og derfor blive øm, og den vil ikke rigtig vokse ; den får ikke tiden til det..
    Træn derfor KUN hver anden dag..

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Jeg synes det er fint nok, når man ser på de bivirkninger der er ved brug af AS .. Og jeg forstår ikke hvordan ønsket om meget store muskler kan være så stort, at man er ligeglad med hvad tingene gør ved en ..

Kan vel være det er på grund af mindreværskokmplekser fordi noget andet *host host* ikke er så stort ? ... *G* ... Du ved ligesom når folk køber en sportsvogn der koster det samme som et lille U-lands samlede økonomi... :))

Men ja, der findes mange tossede folk... :crazyeyes:

• Jeg er ikke helt 100% sikker, men så vidt jeg ved, skal man tage MANGE gentagelser for at få STORE muskler.... Der er nemlig udholdende muskler, som ser store ud...
    Hvis man derimod vil have STÆRKE muskler, skal man træne FÅ gentagelser med meget vægt...
    Sådan siger vores træner.. Og han har trods alt trænet i 22 år.. :)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Kan vel være det er på grund af mindreværskokmplekser fordi noget andet *host host* ikke er så stort ? ... *G* ... Du ved ligesom når folk køber en sportsvogn der koster det samme som et lille U-lands samlede økonomi... :))

Men ja, der findes mange tossede folk... :crazyeyes:

Ja men hvad hjælper det med større muskler som potensforlænger når den så bliver endnu mindre af AS .. *GG*

Jeg vil da også tusind gange hellere være sammen med en sød fyr, der måske har en veltrænet krop, end et fjols der har alt for store muskler .. Det er jo slet ikke pænt når de bliver så store ..

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Det er altsår rigtigt.. Man skal ikke træne den samme muskel 2 dage i træk... Ror kajak, og træner derfor rimelig meget om vinteren... Det der sker når du træner er, at din muskel-styrke bliver nedbrudt... Dagen efter bygger musklen sig selv op til det den var før + lidt til... Hvis man bliver ved sådan, vil det give større / stærkere muskler..
    Hvis man derimod intenst træner den samme muskel, vil den bare blive nedbrudt dag efter dag, og derfor blive øm, og den vil ikke rigtig vokse ; den får ikke tiden til det..
    Træn derfor KUN hver anden dag..

Meget muligt hvis du snakker om homon-bøf-træning ... Siger mig ikke noget. Men snakker vi om moderat fysisk træning, så skader der ikke at gøre det samme hver dag hvis man ikke overskrider sine krops grænser. Ellers ville jeg jo være udslidt efterhånden ... og er det sgu laaangt fra... ;)

... og btw.... Det er ikke størelsen det kommer an på ... Størelse og styrke er ikke nødvendigvis det samme. Men så er vi også ovre i "rigtig" bodybuilding hvor folkene kun kan yde noget meget hårdt i kort tid af gangen ... Modsat os andre der kan holde en mindre byrde kørende i lang tid af gangen ... ;)

Men ja, man skal ikke presse sig selv mere end kroppen har godt af ... Lige modsat af hvad mange gør ... For de vil jo være "store" her og nu ... :crazyeyes:

:T

Ja men hvad hjælper det med større muskler som potensforlænger når den så bliver endnu mindre af AS .. *GG*

Jeg vil da også tusind gange hellere være sammen med en sød fyr, der måske har en veltrænet krop, end et fjols der har alt for store muskler .. Det er jo slet ikke pænt når de bliver så store ..

Well.... Om det er 8 eller 4 cm kan vel være totalt ligemeget ... *G* :)) ....

Men ja, giver dig ret ... Homon-bøffer er sgu liiige et nummer for spøjse. Utroligt de overhovedet gider rende rundt med en overdimensioneret muskelmasse de ikke skal bruge til noget.... :)) ...

Oprindeligt indlæg af bentzin
    Skægt som dine ordsprog/signatur tit passer ind i emnerne vi snakker/skriver om :)) også selv om du skifter dem ud ind i mellem. ;)

Hehe .. Skifter nu mest som jeg falder over dem jeg godt kan lide ..

Kan ikke lade være med at grine når jeg ser din avatar og kommer til at tænke over en "talemåde" du sikkert også kender ..

Hvis en mand har store hænder, næse, ører og fødder .. Ja så .. Og du kan så selv afslutte den .. *GG* Og ikke fordi det er ting jeg normalt tænker over, men nu hvor vi snakker om bivirkninger af AS, så slog det mig lige igen .. *GG*

Og nej .. Jeg er ik pervers .. :))

Hehe .. Skifter nu mest som jeg falder over dem jeg godt kan lide ..

"Show me a sane man and I will cure him for you."
    - Carl Gustav Jung (1875-1961)

"Woman was God's second mistake."
    - Friedrich Nietzsche (1844-1900)

"When choosing between two evils, I always like to try the one I've never tried before."
    - Mae West (1892-1980)

"In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends."
    - Martin Luther King Jr. (1929-1968)

"The only way to get rid of a temptation is to yield to it."
    - Oscar Wilde (1854-1900)

... Elsker et par gode guldkorn ... :))

Hvis en mand har store hænder, næse, ører og fødder .. Ja så .. Og du kan så selv afslutte den .. *GG*

... Så ligner han en blanding af en abe, elefant, næbdyr og en and ? .... Feeedt ... :))

• HøHø - det er jeg nu heller ikke. ;) Forresten nu når du snakker om store hænder. ;) Så er der nogle anatomiske underfundigheder, som viser sig at passe i næsten alle tilfælde. F.eks. Hvis en mand ta'r pegefingeren og fører den så langt ned mod håndleddet, som muligt. Så er afstanden - fra det punkt og ud til den udstrakte pegefinger - lig med størrelsen på hans ..... ;) eller afstanden fra "albuehulen" til håndleddet - lig med størrelsen på foden. Du kan jo selv tjekke det efter, næste gang du møder et hankønsvæsen *G* :))
    Edit: Ang. det med "talemåden" - så har jeg hørt den. Men den passer ikke på mig. ;)