Reply omkring. mit pige prob.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Tillykke :cheers: , så har du haft en bedre dag end jeg ;) - dumpede til min køreprøve idag ;( ...jubiiiii :dots:


    Hm. Er det ik kun i USA at man kan tage kørekort når man er 16 ? ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af miniebbe
    Hvordan fanden kan man dumpe 6 gange 8o Så har man altså nogle seriøse køreproblemer... :))


    Hvem har dumpet 6 gange ?... 8o ...


    Den eneste fejl jeg lavede var motorsagkyndige spurgte mig før vi skulle ud og køre hvor meget slidbane der skulle være på en bil .... og jeg svarede 16 cm... :)) *G*.... Men havde været på druk dagen før, så var ikke heeeelt vågen ... :))


    Min mormor havde over 70 køretimer før hun fik sit kørekort ... Så slå lige den. *LOL* :crazyeyes: .... Men hun var også gammel ... og kører som om hun er 120 og blind ... :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hvem har dumpet 6 gange ?... 8o ...


    Skrevet på første side i tråden:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Føler med dig.. jeg bestod først 6 gang :O


    Nå.. men tillykke til garfield... keep up the good work...

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP


  • Slidbane?? Det kender jeg da ikke noget til... hvad er svaret så? 8o


    Btw. cool Mormor :dance: :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Slidbane?? Det kender jeg da ikke noget til... hvad er svaret så? 8o


    Btw. cool Mormor :dance: :))


    Dækmønsteret ... Dybden ...


    Hvad det rigtige svar er ? ... Ved jeg sgu ikke. Har fået mit kørekort, så går ikke op i detaljerne... *G* .... Hun (Ja, det var en kvindelig MC-strisser jeg havde som motorsagkyndig) begyndte at grine da jeg sagde 16 cm i ramme alvor, så hun spurgte mig ikke om mere ... :))


    Men noget ringer når jeg tænker på 13 eller 16 mm .... Ved ikke om det er svaret ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Dækmønsteret ... Dybden ...


    Hvad det rigtige svar er ? ... Ved jeg sgu ikke. Har fået mit kørekort, så går ikke op i detaljerne... *G* .... Hun (Ja, det var en kvindelig MC-strisser jeg havde som motorsagkyndig) begyndte at grine da jeg sagde 16 cm i ramme alvor, så hun spurgte mig ikke om mere ... :))


    Hehe, snyd :evil: - Der blev taget hensyn til at du var mindre begavet :)) :))


    Btw. Hvis det er dybden i dækmønsteret du mente, så er svaret 1,6 mm - så dit svar var vist lige ganget med 100 :)) - Heller ikke det allersmarteste at tage på druk dagen inden man skal op ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Hehe, snyd :evil: - Der blev taget hensyn til at du var mindre begavet :)) :))


    Btw. Hvis det er dybden i dækmønsteret du mente, så er svaret 1,6 mm - så dit svar var vist lige ganget med 100 :)) - Heller ikke det allersmarteste at tage på druk dagen inden man skal op ;)


    Hm, så var det jo da tæt på da jeg lige syntes der var noget der ringede ved 16 mm... :)) ....


    Men ja, er jo nice nok man kan charmere damerne lidt så man kan slippe lidt nemmere. *G*


    Syntes du ikke ? ... Hm tog da nerverne... :)) ... Var lidt nervøs for jeg skulle få en gammel buk som motorsagkyndig som lugtede af olding. *G* :))


  • Hehe, tjaa jeg må jo faktisk indrømme at tanken strejfede mig, men...naah, det ville sikkert bare ende værre... :))
    ...Hvilket jo egentlig kunne være ligegyldigt nu, jeg er alligevel dumpet :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Syntes du ikke ? ... Hm tog da nerverne... :)) ... Var lidt nervøs for jeg skulle få en gammel buk som motorsagkyndig som lugtede af olding. *G* :))


    Kender da også en motorsagkyndig, og jeg er ikke engang tæt på 18, men han er omkring 42 år, og jeg vil ikke kalde ham en gammel buk :)) Det skal så lige siges det er min morbror, som er motorsagkyndig i Horsens. Hos de motorsagkyndige i Horsens og omegn, bliver han kaldt: "Nåleøjet" :))

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • OBS TIL ALLE!! - KL. 21:00 på "Kanal 5" kommer der Ghettoblaster! - En kommedie med brødrene Shawn & Marlon ;) - skulle være temmelig sjov.
    Ved godt det er way of topic, men synes bare lige jeg ville gøre jer opmærksomme på det ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    OBS TIL ALLE!! - KL. 21:00 på "Kanal 5" kommer der Ghettoblaster! - En kommedie med brødrene Shawn & Marlon ;) - skulle være temmelig sjov.
    Ved godt det er way of topic, men synes bare lige jeg ville gøre jer opmærksomme på det ;)


    Yes ... Skal også se den tror jeg. Gider ikke glo på min computer mere ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    OBS TIL ALLE!! - KL. 21:00 på "Kanal 5" kommer der Ghettoblaster! - En kommedie med brødrene Shawn & Marlon ;) - skulle være temmelig sjov.
    Ved godt det er way of topic, men synes bare lige jeg ville gøre jer opmærksomme på det ;)


    Ya, den er griner nok, skal også se den..men den hedder altså "Don't be a menace to south central while drinking your juice in the hood" :D