Reply omkring. mit pige prob.

Oprindeligt indlæg af ShakaleN

Ya, den er griner nok, skal også se den..men den hedder altså "Don't be a menace to south central while drinking your juice in the hood" :D

Hehe, det er rigtigt, men der er satme ikke mange der kan huske den titel. Fed film iøvrigt, det skal den have. :D

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• Tillykke Garfield :D godt gået..

angående køreprøve.. jeg dumpede første gang.. havde en gammel nar som stank af helvede til.. bestod så anden gang, han var mega fin :D

• Minniebbe >> faktisk er den motorsagkyndige den enste der har sagt at jeg var dårlig til at køre bil... alle andre synes jeg var god til.. eller så god som man nu er når man har haft kortet i en måned... Men som sagt var jeg ikke ligefrem på god fod med den motorsagkyndige.. faktisk ville det være lyv at sige!! Min kørerlærer var temmelig skeptisk over hans bedømmelser op til flere af gangene... og havde faktisk også skrevet en klage til politimesteren.. men der havde jeg fået kortet.... så jeg droppede besværet...

• Dumpede også selv 1. gang på en højre vigepligt. Det stank lidt, men bestod da i anden runde.

Anden gang jeg tog kørekort, bestod jeg første gang - både i teori og til køreprøven. Så I skal ikke komme og ævle om, at man bliver en dårligere billist med årene ;)

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Minniebbe >> faktisk er den motorsagkyndige den enste der har sagt at jeg var dårlig til at køre bil... alle andre synes jeg var god til.. eller så god som man nu er når man har haft kortet i en måned... Men som sagt var jeg ikke ligefrem på god fod med den motorsagkyndige.. faktisk ville det være lyv at sige!! Min kørerlærer var temmelig skeptisk over hans bedømmelser op til flere af gangene... og havde faktisk også skrevet en klage til politimesteren.. men der havde jeg fået kortet.... så jeg droppede besværet...

Men stadigvæk, det var lige 2.900,- ekstra :boxed: ...

• tillykke Garfield :D du ka bare æ kram ;), har det faktis lidt samme problem her for tiden med en kælling ;), de kvinder er sku ikke andet end bøvl ;)

PS: dumpede også første gang til køreprøve så skal snart op igen :rolleyes:

Oprindeligt indlæg af GLA
    tillykke Garfield :D du ka bare æ kram ;), har det faktis lidt samme problem her for tiden med en kælling ;), de kvinder er sku ikke andet end bøvl ;)

PS: dumpede også første gang til køreprøve så skal snart op igen :rolleyes:

Pga. hvad da?

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Men stadigvæk, det var lige 2.900,- ekstra :boxed: ...

Ja selvfølgelig.. men nu er det meget billigt nede ved grænsen.. og et ny køreskoletilbud hjælpe det godt på vej.. 8.500 inkl. alt.. men + 6*580 hjælper det op på alm. pris... så faktisk er det billigt sluppet... forestil jer at være uvenn er med sagkyndige med et kørekort til 11-13 k... :S

• Hmm....vil nu mene det er bedre at gøre det den modsatte vej..
    Først ud at spise, så i kan lærer hinanden lidt at kende ;)

Derefter kan du tage hende med i bio...husk at bestille billetter til en gyser eller thriller....da hun jo nok vil rykke lidt tættere på dig hvis hun bliver bange.. :D

any ways!!!..tillykke herfra også... :cheers:

------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

------------------------------------------------------------------

• hvis jeg skulle invitere en ny pige i biffen tror jeg faktisk jeg ville vælge en humoristisk film - et godt grin plejer altså at løsne op for en måske "spændt" stemning :D

Oprindeligt indlæg af Aerial
    hvis jeg skulle invitere en ny pige i biffen tror jeg faktisk jeg ville vælge en humoristisk film - et godt grin plejer altså at løsne op for en måske "spændt" stemning :D

Helt sikkert. :D

Jeg ville ihvertfald gå i en stor bue udenom en omgang hjernedød action eller lang kærligheds-/sumpefilm, hun skal jo ikke falde helt i søvn inden I forlader biografen igen. :))

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• Jamen tillykke herfra, det er sgu en dejlig fornemmelse når man har taget sig sammen! Og du skal sgu ikke tage dig af de folk herinde der ikke synes at Off topic hører til i Off topic!! :lame:

hvis jeg skulle invitere en ny pige i biffen tror jeg faktisk jeg ville vælge en humoristisk film - et godt grin plejer altså at løsne op for en måske "spændt" stemning :D

Yeah ... :))

Men intet slår nu en god hjemmelavet gourmé-middag og så en god DVD... Efterfuldt af en god gang massage ... og så .... jaaa ... :T

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Yeah ... :))

Men intet slår nu en god hjemmelavet gourmé-middag og så en god DVD... Efterfuldt af en god gang massage ... og så .... jaaa ... :T

Tja - hvis man rykker i et køkken er en god middag og hjemlig hygge slet ikke i vejen :D

Tja - hvis man rykker i et køkken er en god middag og hjemlig hygge slet ikke i vejen :D

Nemlig... ;) ...

Der er to ting her i livet man som fyr skal stræbe efter at meste IMO ... ( Hvis man holder tankerne fra "rendestenen" :)) )

Kunsten at give en god gang massage ... og kunsten at lave god mad... :))

Hvis man allerede er igang med at rykke hende i køkkenet kan alt andet da være ligemeget :T - Øøøh, eller var det mig der misforstod? :)) :))