Mystic River ... Hvad syntes i ? ...
Har lige fået den ind af døren fra DVDzone, men har ikke fået den set ... Ved ikke helt om jeg gider se den.
Giv lige jeres bedømmelse af den ... Så vender jeg tilbage efter jeg har gamet lidt DoomIII...
Mystic River ... Hvad syntes i ? ...
Har lige fået den ind af døren fra DVDzone, men har ikke fået den set ... Ved ikke helt om jeg gider se den.
Giv lige jeres bedømmelse af den ... Så vender jeg tilbage efter jeg har gamet lidt DoomIII...
Den er SÅÅ kanon... Gennemført til sidste detalje..
QuoteOprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
Okey. Jamen det lyder jo godt. Så må jeg hellere tage tid til at se den. Smed den egenlig kun på min på DVDzone fordi den var ny og jeg ikke havde set den, men er den godt, så er det jo super-nice...
Ja, den er genial! Super historie
Jeg må indrømme jeg faktisk blev lidt skuffet...Nu vil jeg selvfølgelig ik røbe noget, men til tider virkede historien lidt ugennemført! Og plottet var lidt tamt! Men tilgengæld har clinten gjort et fremragende stykke arbejde. filmisk er den total nice!
QuoteOprindeligt indlæg af miniebbe
Jeg må indrømme jeg faktisk blev lidt skuffet...Nu vil jeg selvfølgelig ik røbe noget, men til tider virkede historien lidt ugennemført! Og plottet var lidt tamt! Men tilgengæld har clinten gjort et fremragende stykke arbejde. filmisk er den total nice!
SÅ ! ... Nu får du BANK af Daniel ...
Ej, må hellere holde kæft ... Æde noget mad, tylle en flaske barcardi lemon og så glo noget film.
Vaya Con Dios Amigos.
QuoteOprindeligt indlæg af miniebbe
Ugennemført og plottet tamt ?? Hvad i alverden røg du før du så den?
Den er på ingen måder ugennemført. Historien er original og forbavsende uforudsiglig. Jeg har set MANGE film men jeg kan ikke huske en eneste der har samme storyboard som denne. Sean Penn spiller simpelthen uovertruffen i den og der er vel en årsag til at den er blevet rost med så flotte ord..
Så Ugennemført og tamt plot? Ja den skal du sq godt nok længere ud på landet med.
synes den er så latterlig lam at jeg gik efter 30 min i biografen.. skuespillet er bare så ringe, det gør ondt.. ultra kedelig film..
PS: Jeg har ikke filmen
Kan kun være enig!
QuoteOprindeligt indlæg af OriGiN
synes den er så latterlig lam at jeg gik efter 30 min i biografen.. skuespillet er bare så ringe, det gør ondt.. ultra kedelig film..
PS: Jeg har ikke filmen
![]()
![]()
Har du den ikke, eller har du ikke set den...?
QuoteOprindeligt indlæg af engel
Har du den ikke, eller har du ikke set den...?
næ aldrig.. men skal da ha den på et tidspunkt
Så fik jeg set den .... FANDME GOD ...
Er helt enig med dig i hvad du skriver Daniel ...
Enig
Rigtig fed film
Sean Penn spiller bare så fedt i den film
Helt seriøst synes i ik at plottet er lidt tamt? Drengenes motiv er da så latterligt i forhold hvad filmen arbejder sig frem imod... Er ik imponeret over historien! Sean Penn spiller godt, men ik uovertruffent! Tilgengæld synes jeg Clinten gør et kanon arbejde...
Hvad synes du så Clint Eastwood gør godt?