Mystic River

• Mystic River ... Hvad syntes i ? ...

Har lige fået den ind af døren fra DVDzone, men har ikke fået den set ... Ved ikke helt om jeg gider se den.

Giv lige jeres bedømmelse af den ... Så vender jeg tilbage efter jeg har gamet lidt DoomIII... :))

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Den er SÅÅ kanon... Gennemført til sidste detalje..

Okey. Jamen det lyder jo godt. Så må jeg hellere tage tid til at se den. Smed den egenlig kun på min på DVDzone fordi den var ny og jeg ikke havde set den, men er den godt, så er det jo super-nice... :))

• Jeg må indrømme jeg faktisk blev lidt skuffet...Nu vil jeg selvfølgelig ik røbe noget, men til tider virkede historien lidt ugennemført! Og plottet var lidt tamt! Men tilgengæld har clinten gjort et fremragende stykke arbejde. filmisk er den total nice!

Oprindeligt indlæg af miniebbe
    Jeg må indrømme jeg faktisk blev lidt skuffet...Nu vil jeg selvfølgelig ik røbe noget, men til tider virkede historien lidt ugennemført! Og plottet var lidt tamt! Men tilgengæld har clinten gjort et fremragende stykke arbejde. filmisk er den total nice!

SÅ ! ... Nu får du BANK af Daniel ... :))

Ej, må hellere holde kæft ... Æde noget mad, tylle en flaske barcardi lemon og så glo noget film.

Vaya Con Dios Amigos.

Oprindeligt indlæg af miniebbe
    Jeg må indrømme jeg faktisk blev lidt skuffet...Nu vil jeg selvfølgelig ik røbe noget, men til tider virkede historien lidt ugennemført! Og plottet var lidt tamt! Men tilgengæld har clinten gjort et fremragende stykke arbejde. filmisk er den total nice!

Ugennemført og plottet tamt ?? Hvad i alverden røg du før du så den?

Den er på ingen måder ugennemført. Historien er original og forbavsende uforudsiglig. Jeg har set MANGE film men jeg kan ikke huske en eneste der har samme storyboard som denne. Sean Penn spiller simpelthen uovertruffen i den og der er vel en årsag til at den er blevet rost med så flotte ord..

Så Ugennemført og tamt plot? Ja den skal du sq godt nok længere ud på landet med. ;)

• synes den er så latterlig lam at jeg gik efter 30 min i biografen.. skuespillet er bare så ringe, det gør ondt.. ultra kedelig film..

PS: Jeg har ikke filmen :razz: :razz: :razz:

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Den er SÅÅ kanon... Gennemført til sidste detalje..

Kan kun være enig! ;)

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Oprindeligt indlæg af OriGiN
    synes den er så latterlig lam at jeg gik efter 30 min i biografen.. skuespillet er bare så ringe, det gør ondt.. ultra kedelig film..

PS: Jeg har ikke filmen :razz: :razz: :razz:

Har du den ikke, eller har du ikke set den...? :P

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af engel

Har du den ikke, eller har du ikke set den...? :P

næ aldrig.. men skal da ha den på et tidspunkt ;)

• Helt seriøst synes i ik at plottet er lidt tamt? Drengenes motiv er da så latterligt i forhold hvad filmen arbejder sig frem imod... Er ik imponeret over historien! Sean Penn spiller godt, men ik uovertruffent! Tilgengæld synes jeg Clinten gør et kanon arbejde...