Far Cry Film!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    Ja hvis det er sagen så må de jo hellere gøre det elendig med manér.


    Så må de få fat i Rutger Hauer / Michael Dudikoff / Casper Van Dien / Jean Claude Van Damme / Hulk Hogan... Så har de i det mindste lavet en B-Film der er værd at se ;)


    Hehe ja, det kan der være noget om. Det ville satme være skrækkeligt. :crazyeyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Jeg kunne godt se Arnold Schwarzenegger eller Sylvester Stallone som hovedpersonen i DOOM-filmen. Måske endda The Rock.


    Hovedpersonen i Far Cry er lidt sværer at sætte navn på. Faktisk har jeg overhovedet ingen idéer til hvem det skal være.

  • Tom Cruise! :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    aaah det er han så ik hehe.. han er den nye arnold... det spår de ihvertfald ham til at blive..


    The Rock... den nye Arnold? Hvem har dog spået det? Han kommer da aldrig op i nærheden af Arnolds klasse.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza


    The Rock... den nye Arnold? Hvem har dog spået det? Han kommer da aldrig op i nærheden af Arnolds klasse.


    The Rock er alt for "sjov", han passer bedre til actionkomedier IMO.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza


    The Rock... den nye Arnold? Hvem har dog spået det? Han kommer da aldrig op i nærheden af Arnolds klasse.


    det vil jeg give dig helt ret i.. men det har de sq spået.. og tror faktisk og den er god nok... Arnold er jo færdig med at indspille film, så nogen skal jo overtage tronen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    the rock :boxed: nej da.. han passer ik i rollen som jack carver.. jeg kunne egentlig godt forstille mig lidt Seann William Scott som ham, men han er nok lidt for komedie agtig..


    Jeg kan slet ik li the rock heller ik Vin disel