DOOM 3 Holder

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hvaaaa.... Hvordan dræber man lige ham den ugly fætter til sidst ? .... Har ikke lige nogen USS Nimitz i bukselommen og kan vel ikke være rigtigt han skal have 200 granater i fjæset ? ... 8o


    Du skal bruge den der SoulCube, det er så vidt jeg ved det eneste der kan dræbe ham, jeg gennemførte i går nat...


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bjørn B


    Du skal bruge den der SoulCube, det er så vidt jeg ved det eneste der kan dræbe ham, jeg gennemførte i går nat...


    :)


    yep soulcube er bare skøn

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bjørn B
    Du skal bruge den der SoulCube, det er så vidt jeg ved det eneste der kan dræbe ham, jeg gennemførte i går nat...


    :)


    Hm ja...Prøvede den også i går, men det er jo ikke ligesom jeg har 10 af dem ... :boxed: *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Hm ja...Prøvede den også i går, men det er jo ikke ligesom jeg har 10 af dem ... :boxed: *G*


    stop nu det hylen og kom igang :))


    du smider den efter ham løber lidt rundt og skyder de der små monstre så smider du den efter ham igen
    osv osv mener det er 6 gange han skal have den.


    vis nu du er den mand du siger du er :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Raller
    Det er bare ikke sjovt og spille på et Geforce FX 5600 :))


    hvorfor dog ikke det du kan da bare køre i lavere opløsning
    er faktisk ikke meget grimmere af det

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    stop nu det hylen og kom igang :))


    du smider den efter ham løber lidt rundt og skyder de der små monstre så smider du den efter ham igen
    osv osv mener det er 6 gange han skal have den.


    vis nu du er den mand du siger du er :P


    *G* ... Hm okey ...


    Tja, den sidste bane og en stor fyr der ligner arnold efter han er blevet tævet med en get-more-ugly-stick og så fået et par horn i panden ... :))


    Men prøver så ... Kan jo ikke spilde mere tid på det pjat. :))

  • Hm ... Nå, men det var det ... Det var sgu da pænt kedeligt at han var så nem når man bare brugte den ser soul cube en håndfuld gange ... Hm ... I går rendte jeg ellers rundt og tømte HELE mit arsenal ind i ham .... *G* ... :)) ...


    Nå, men DoomIII tog længere tid end FarCry ... Pusigt nok vel. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hm ... Nå, men det var det ... Det var sgu da pænt kedeligt at han var så nem når man bare brugte den ser soul cube en håndfuld gange ... Hm ... I går rendte jeg ellers rundt og tømte HELE mit arsenal ind i ham .... *G* ... :)) ...


    Nå, men DoomIII tog længere tid end FarCry ... Pusigt nok vel. :))


    Tja jeg syns så tilgengæld at FarCry er meget svære end DOOM3 8o

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hm ... Nå, men det var det ... Det var sgu da pænt kedeligt at han var så nem når man bare brugte den ser soul cube en håndfuld gange ... Hm ... I går rendte jeg ellers rundt og tømte HELE mit arsenal ind i ham .... *G* ... :)) ...


    Nå, men DoomIII tog længere tid end FarCry ... Pusigt nok vel. :))


    syntes FarCry er mere udfordrene men de to spil er så forskellige jeg ikke mener man rigtig kan sammenligne dem.


    kan godt lide at man i FarCry kan snipe og have det sjovt :)


    men elsker også den dunkle mørke side ved doom de små gange og alt hvad der hørre med.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bjørn B
    Tja jeg syns så tilgengæld at FarCry er meget svære end DOOM3 8o


    Whoooot 8o .... Har det lige omvendt. At jeg ikke kan bevare mit overblik så godt som jeg er vant til gør udfordringen større ... :))


    Er jo vant til games som Battlefield-spilne, FarCry osv hvor der er nemt at bevare et godt overblik over tingene.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    kan godt lide at man i FarCry kan snipe og have det sjovt :)


    men elsker også den dunkle mørke side ved doom de små gange og alt hvad der hørre med.


    Ditto ... Men ja, 2 vidt forskellige spil, men nævnte lige FarCry fordi det var det sidste "store" SP-spil. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK


    hvorfor dog ikke det du kan da bare køre i lavere opløsning
    er faktisk ikke meget grimmere af det


    Hvor er du vild at høre på :D


    Det er bare MEGA grimt... Jeg kan tage et par SS når jeg kommer hjem...


    Kører på et GF4MX... Det ligner bare worms 3d... MEGA grimt...