wuauclt.exe nogle som kan forklare hvad der er ?

• Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Rettet en gang, sidst af dkwolf ().

• svært at sige

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Oprindeligt indlæg af klf

ok tak selom at mit engelske ikke er for godt :)

Kort og godt står der, at du skal slå automatisk update fra. Da der en gang imellem bli'r sendt updates afsted, som måske har fejl. Så det er bedre at vente nogle dage og så gøre det manuelt. Så er chancen for at de evt. har fået rettet fejlen jo større.
    Desuden så ligger den heller ikke i baggrunden og bruger af din hukommelse og evt. chikanerer, det du er i gang med. For den tjekker kontinuerligt om der er updates fra Windows.
    Jeg selv har aldrig nogen automatiske udate-programmer kørende. Af selv samme årsag. Vil gerne selv bestemme hvad der skal ske på mit "alter". ;) Bare et lille råd.

Oprindeligt indlæg af bentzin

Kort og godt står der, at du skal slå automatisk update fra. Da der en gang imellem bli'r sendt updates afsted, som måske har fejl. Så det er bedre at vente nogle dage og så gøre det manuelt. Så er chancen for at de evt. har fået rettet fejlen jo større.
    Desuden så ligger den heller ikke i baggrunden og bruger af din hukommelse og evt. chikanerer, det du er i gang med. For den tjekker kontinuerligt om der er updates fra Windows.
    Jeg selv har aldrig nogen automatiske udate-programmer kørende. Af selv samme årsag. Vil gerne selv bestemme hvad der skal ske på mit "alter". ;) Bare et lille råd.

mange tak jeg tror lige jeg smutter ind og slår den fra, har aldrig tænk på at der er chance for fejl i deres opdate. men klart det er jo et prg. fra MS. :D