• Det er ikke fejl.
    Det er fordi M$ virkeligt har strammet sikkerheden med SP2.

Mange af disse programmer kommunikerer f.eks. direkte med hardware, på en måde SP2 ikke vil tillade.
    Der kan også være 100 andre årsager til at et program ikke virker.

Man kan kun håbe at udbyderne af disse programmer får lavet patches.

En del problemer skyldes også at den nye Firewall er aktiveret som standard.
    Disse problemer kan så løses enten ved at slå den fra, eller ændre konfigurationen.

• Jeg synes da klart det er fejl, at M$ forhindrer folk i at bruge dyrtkøbte programmer .. Og at deres egne programmer endda er inkluderet i den lange liste, gør det da ikke ligefrem bedre ..

• Ja, det siger æggehoverne hos MS jo, men ser det nu som en fejl hvis de strammer SÅ meget for sikkerheden at man ikke kan slå en prut uden at Windows´s "alarm" går i gang ... :))

Kan finde nogle grunde til jeg holder mig fra SP2 lige pt ...

btw ... mange af de ting som står på listen er ting som MicroBlød har lavet .... Ville måske være en god idé at Windows understøttede Office ?... :))

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Ja, det siger æggehoverne hos MS jo, men ser det nu som en fejl hvis de strammer SÅ meget for sikkerheden at man ikke kan slå en prut uden at Windows´s "alarm" går i gang ... :))

Kan finde nogle grunde til jeg holder mig fra SP2 lige pt ...

btw ... mange af de ting som står på listen er ting som MicroBlød har lavet .... Ville måske være en god idé at Windows understøttede Office ?... :))

Nu går du sq i små sko .. *GG* det er ca. ligeså herligt at Office XP ikke altid er lige så bagudkompatibel som man kunne ønske sig .. Med mindre man altså vælger at gemme sine publisherting i en 2000 version som så fylder 6 MB .. Smukt .. :roller:

Oprindeligt indlæg af Burger

Jeg synes da klart det er fejl, at M$ forhindrer folk i at bruge dyrtkøbte programmer .. Og at deres egne programmer endda er inkluderet i den lange liste, gør det da ikke ligefrem bedre ..

Det er sandt, men man kan som sagt håbe at der kommer updates til disse programmer.
    Mange af dem er dog ældre programmer.

Jeg vurderer dog at det er prisen værd, hvis SP2 kan forhindre en del af den virus og spam udbredelse, man ser for tiden.
    SP2 er jo nok målrettet imod Hr. og Fru Jensen, med andre ord de brugere der ikke aner hvad der sker inde i maskinen.
    Disse maskiner misbruges i høj grad til virus- og
    spam-udbredelse, og de udgør langt den største trussel mod internettet,
    e-mail osv.
    Hvis SP2 hjælper på dette, mon så ikke det kan accepteres at vi skal ændre på et par defaultopsætninger?

Jeg mener også at M$ sagde, tidligt i forløbet, at SP2 kunne have problemer med noget software.
    IMO er det et godt initiativ at forbedre sikkerheden.

EDIT: Her er forresten listen med fixes.
    Den er trods alt noget længere, end listen med programmer der er problemer med.
    http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=811113
    Hvis denne liste har været postet før, tjaa så har jeg ikke lige set den. ;)

• Har lige instaleret den og fuck der er fart over feltet nu min comp er blevet meget hurtigere af det....

[size=11]Board : FIC 865pe Max
    Cpu : P4 2.8Ghz Northwood HTT
    Ram : 1* 256Mb Geil pc3200. 1*256Mb Pqi pc2700
    Grafik : Point of view G4 ti4200
    Skærm : Aoc