Omg Det Da Varmt Som Ind I H*******....!!!

  • Hm.. Jeg kan da sagtens brokke mig :))


    Der er alt for varmt..
    1. Solen skinner ind på skærmen
    2. Men sveder i hånden (Og ellers lidt over det hele)


    Hm.. i hvert fald ikk gamer vejr :roller:

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Ej nu må du sq stoppe.. Endelig er den danske sommer kommet til os, og det første mange gør er satme at whine over det..
    "Åhh nej det er så varmt, jeg kan slet ikke holde til det" Eller "Åhh det er så koldt, bare det snart bliver varmt"..
    Det bliver aldrig godt, med mindre folk har noget at brokke sig over.


    Get over it, eller flyt til Sibirien ;)


    Du stjal ordene direkte ud af min mund! :D
    Er præcis det jeg også mener! :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Du stjal ordene direkte ud af min mund! :D
    Er præcis det jeg også mener! :)


    Jeg ville bare gerne have en kølig brise engang imellem, og en lavere luftfugtighed ..


    Og så kunne jeg godt "nøjes" med 23 grader .. *G* Men synes nu det danske vejr er en charme ved vores lille land ..


    Edit: Er dog glad for jeg har ferie og er tvunget til at knokle .. Kan godt huske sidste år ved denne tid, hvor der var ligeså varmt .. Var totalt død når man er færdig med 21 timers arbejde i alt for høje temperaturer ..


  • Damn :boxed:... Efter 21 timers arbejde ville jeg simpelthen DØ!! :T :))
    Men ja, du har ret, det er faktisk en slags charme, at vores somre -NORMALT- er gode :D Der er sq noget dejligt ved danske somre
    og jeg synes heller ikke vi skal klage over at det også er regn indimellem, når vi har sommer - for hvis vi havde godt vejr HVER dag, ville det jo heller ikke være sjovt ;) - Bare se på alle de blege computerfreaks der beklager sig her i tråden ( :P og det skulle komme fra mig :)) ).

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Damn :boxed:... Efter 21 timers arbejde ville jeg simpelthen DØ!! :T :))
    Men ja, du har ret, det er faktisk en slags charme, at vores somre -NORMALT- er gode :D Der er sq noget dejligt ved danske somre
    og jeg synes heller ikke vi skal klage over at det også er regn indimellem, når vi har sommer - for hvis vi havde godt vejr HVER dag, ville det jo heller ikke være sjovt ;) - Bare se på alle de blege computerfreaks der beklager sig her i tråden ( :P og det skulle komme fra mig :)) ).


    Hehe .. Som jeg vist har ævlet om i en anden tråd, havde vi ret travlt på og omkring mit arbejde sidste år i august måned ..


    Open by Night og Cykelfest var jeg kun med til at stille op, men så var der Bluesfestival hvor jeg startede klokken 6, og gik hjem klokken 3 .. Jeg stod for al backstageforplejning og skulle sørge for mellemmåltider til ca. 75 hjælpere, og holde barerne med slik, kaffe og sådan .. Mine hjælpere var nogle fjolser, så jeg lavede stort set det hele selv .. Fast rutefart mellem køkken og backstage .. Smurte vel noget der ligner 600 sandwich og fik 3 skideballer fordi jeg lavede for meget .. *GG*


    2 uger efter var der så Årets By festen, hvor vi knoklede hele fredag, og startede lørdag morgen klokken 5 igen .. Var hjemme 02.30 lørdag nat, og skulle være barnepige søndag morgen klokken 8 .. Tror aldrig jeg har været så død .. *GG* Det var drømgodt vejr, og hamrende hedt .. Det kræver ekstremt meget væske, men alligevel så elsker jeg det .. *G* Dog er jeg glad for, jeg ikke skal arbejde til den Bluesfestival der sluttede her klokken 24 ..


    Mht. det danske vejr, så synes jeg en forårsdag, efterårsdag, vinterdag er ligeså charmerende .. Når bladene springer ud, og vi har den første dag med 20 grader .. Ligeså smuk er en efterårsdag hvor alt skifter farve, mens de lune vinde stadig er over os, og når sneen så endelig falder .. :D

  • øøjjj du skrec meget!! nkan jeg slet ikkke klare! hehehehhh! ;Dm hihi stifff

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    øøjjj du skrec meget!! nkan jeg slet ikkke klare! hehehehhh! ;Dm hihi stifff


    Tror da hvis lige du har fået en "Ove Sprogø" eller to for meget :))


    Måske skulle du bare [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/sleeping_2.gif] nu, og så se om du kan læse hvad du har skrevet imorgen :))

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm


  • .12 hehehe nHEJ! HENKRIK! ;:DÆ= hihhijaaasove......jeg er tlrlææt!11F

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    .12 hehehe nHEJ! HENKRIK! ;Æ= hihhijaaasove......jeg er tlrlææt!11F


    Regner med at få en "edit" af det imorgen og så oversat på dansk :))


    Tror da også snart selv at jeg vil at [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/sleeping_2.gif] - Finder nok ud af hvad du har skrevet engang imorgen... ZZZzzzZZZzzzZZZzzz

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm