hey igen folk.. hvilket program laver i de runde kanter med??
hvade tænkt mig jeg ville bruge den overstreg ting som har små runde hjørner.. MEN den er ski ikk li i Photoshop 6.0 .. men kan kun LAVE den med farve i paint .. længe leve paint! hehe

Hmm hva syns i om mit signature pic....? :O
-
-
Har også lige lavet en.. skulle lige prøve
-
Oprindeligt indlæg af Ganda
Har også lige lavet en.. skulle lige prøvehehe nice :D.. men ved du noget om mit spørgsmål ovenover?? kanterne er MEGET firkantet på vores billeder
-
Oprindeligt indlæg af Wacked
hehe nice :D.. men ved du noget om mit spørgsmål ovenover?? kanterne er MEGET firkantet på vores billeder
nej desværre.. bruger ik PS så ofte..
Jeg kan bedre li' 3d max -
Oprindeligt indlæg af Ganda
Har også lige lavet en.. skulle lige prøveDet er meget svært at læse en del af teksten.
-
jeab kan jeg os godt li (aldrig lavet noget sår'n specielt.. men godt at sidde og stene i hehe).. men sku bare lige prøve.. så valgte PS .. men tænkte nu på om du kente et andet program som kunne det?
eller andre gjorde?? -
Oprindeligt indlæg af Twilight
Det er meget svært at læse en del af teksten.
Din er nu ikke fandens meget bedre ...
QuoteOprindeligt indlæg af Wacked
jeab kan jeg os godt li (aldrig lavet noget sår'n specielt.. men godt at sidde og stene i hehe).. men sku bare lige prøve.. så valgte PS .. men tænkte nu på om du kente et andet program som kunne det?
eller andre gjorde??Hvad er der galt med Photoshop som du bruger da ?
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Din er nu ikke fandens meget bedre ...
Din er da også noget sløret -
Oprindeligt indlæg af bentzin
Din er da også noget sløretHusket læsebrillerne ?
-
eller andre gjorde??Hvad er der galt med Photoshop som du bruger da ?[/quote]
der er ikke noget galt som sår'n men den kan bare ikke markere billedet på den her måde [Blocked Image: http://tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=3354&sid=]
så jeg kan få de grimme firkantede hjørner væk
hvis du forstår? så vil gerne hvis nogle kendte et program som kunne ..? -
der er ikke noget galt som sår'n men den kan bare ikke markere billedet på den her måde [Blocked Image: http://tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=3354&sid=]
så jeg kan få de grimme firkantede hjørner væk
hvis du forstår? så vil gerne hvis nogle kendte et program som kunne ..?Well... Nej, den har ikke ét tool der kan gøre det, men med noget kreativitet og en blanding af de tools som der er, så kan alt jo næsten lade sig gøre ...
... Det er jo trods alt kun et par afrundede kanter ...
-
hehe
jaah men de skal være præsise ellers er det jo klamt hehe
-
Husket læsebrillerne ?
Så Så - "knægt" -
Har i overvejet at blive enige med jer selv ???
.... Tror i skulle tage en snak med Martin for han har udtalt noget andet ...
" Jeg ser ikke noget galt i at blande grafik og tekst så længe det holder sig inde for de 650x150 pixel. "
Vi har skam snakket om det, og de regler som er skrevet, er dem som gælder.. Martin har selv været med til at lave dem .. Og passede de ikke ham, ja så kan du været helt sikker på at han havde meldt det klart ud.
-
Det er da meget pænt lillebror... Keep on the good Work...
-
Oprindeligt indlæg af Happy^
Vi har skam snakket om det, og de regler som er skrevet, er dem som gælder.. Martin har selv været med til at lave dem .. Og passede de ikke ham, ja så kan du været helt sikker på at han havde meldt det klart ud.
Quoter lige Martin fra den tråd grill linker til.
"Jeg ser ikke noget galt i at blande grafik og tekst så længe det holder sig inde for de 650x150 pixel.
Gør jeg jo selv.
Grunden til at det ikke blev til at man måtte bruge et område svarende til 650x150 pixel hvor det stod en frit hvad man gjorde var, at der fra tidligere forsøg var nogen der havde meget svært ved at finde ud af at fx 10 linier med stor skrift altså fylder mere end 150 pixel i højden selv om der ikke står mere end hvad man kan få til at stå på et mindre billede.
Men hvis der er lidt selvjustits så er i mere end velkommen til at mixe grafik og tekst. Det skal bare holde sig inden for de 650x150.
Ikke noget med 850/900x200 som vi har set tidligere sådan at man skal køre i 1600x1280 for at kunne se hele sidens bredde."
Der er da vist inegn tvivl om at det er tilladt at mixe tekst og billede.
-
Overvejet at tjekke det link jeg skrev ? ...
-
Overvejet at tjekke det link jeg skrev ? ...
Tror jeg ikke du skal regne med. Han ved jo alt, og er ihh så fandens klog..
-
Vi har skam snakket om det, og de regler som er skrevet, er dem som gælder.. Martin har selv været med til at lave dem .. Og passede de ikke ham, ja så kan du været helt sikker på at han havde meldt det klart ud.Well Happy^ - Kig på dine sko - de er helt grønne - for du har trådt i spinaten endnu engang
Virker ik' helt smart at sidde og sige det modsatte af hvad administratoren siger - vel?
Dine tæer må da snart være hudløse så langt fremme i skoene som du er af og til. -
Ville også lige poste mit (for dummies: se min sig)... comments? Ved godt at teksten er lidt tricky på lang afstand...