Hmm hva syns i om mit signature pic....? :O

Oprindeligt indlæg af Twilight

Det er meget svært at læse en del af teksten. ;)

Din er nu ikke fandens meget bedre ... ;)

Oprindeligt indlæg af Wacked
    jeab kan jeg os godt li (aldrig lavet noget sår'n specielt.. men godt at sidde og stene i hehe).. men sku bare lige prøve.. så valgte PS .. men tænkte nu på om du kente et andet program som kunne det?
    eller andre gjorde??

Hvad er der galt med Photoshop som du bruger da ?

jeab kan jeg os godt li (aldrig lavet noget sår'n specielt.. men godt at sidde og stene i hehe).. men sku bare lige prøve.. så valgte PS .. men tænkte nu på om du kente et andet program som kunne det?
    eller andre gjorde??

Hvad er der galt med Photoshop som du bruger da ?[/quote]

der er ikke noget galt som sår'n men den kan bare ikke markere billedet på den her måde [Blocked Image: http://tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=3354&sid=]
    så jeg kan få de grimme firkantede hjørner væk
    hvis du forstår? så vil gerne hvis nogle kendte et program som kunne ..?

der er ikke noget galt som sår'n men den kan bare ikke markere billedet på den her måde [Blocked Image: http://tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=3354&sid=]
    så jeg kan få de grimme firkantede hjørner væk
    hvis du forstår? så vil gerne hvis nogle kendte et program som kunne ..?

Well... Nej, den har ikke ét tool der kan gøre det, men med noget kreativitet og en blanding af de tools som der er, så kan alt jo næsten lade sig gøre ... ;) ... Det er jo trods alt kun et par afrundede kanter ... ;)

• Vi har skam snakket om det, og de regler som er skrevet, er dem som gælder.. Martin har selv været med til at lave dem .. Og passede de ikke ham, ja så kan du været helt sikker på at han havde meldt det klart ud.

Oprindeligt indlæg af Happy^

Vi har skam snakket om det, og de regler som er skrevet, er dem som gælder.. Martin har selv været med til at lave dem .. Og passede de ikke ham, ja så kan du været helt sikker på at han havde meldt det klart ud.

Quoter lige Martin fra den tråd grill linker til.

"Jeg ser ikke noget galt i at blande grafik og tekst så længe det holder sig inde for de 650x150 pixel.

Gør jeg jo selv.

Grunden til at det ikke blev til at man måtte bruge et område svarende til 650x150 pixel hvor det stod en frit hvad man gjorde var, at der fra tidligere forsøg var nogen der havde meget svært ved at finde ud af at fx 10 linier med stor skrift altså fylder mere end 150 pixel i højden selv om der ikke står mere end hvad man kan få til at stå på et mindre billede.

Men hvis der er lidt selvjustits så er i mere end velkommen til at mixe grafik og tekst. Det skal bare holde sig inden for de 650x150.

Ikke noget med 850/900x200 som vi har set tidligere sådan at man skal køre i 1600x1280 for at kunne se hele sidens bredde."

Der er da vist inegn tvivl om at det er tilladt at mixe tekst og billede. ?(

Vi har skam snakket om det, og de regler som er skrevet, er dem som gælder.. Martin har selv været med til at lave dem .. Og passede de ikke ham, ja så kan du været helt sikker på at han havde meldt det klart ud.

Overvejet at tjekke det link jeg skrev ? ... :boxed:

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Overvejet at tjekke det link jeg skrev ? ... :boxed:

Tror jeg ikke du skal regne med. Han ved jo alt, og er ihh så fandens klog.. :roller:

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Well Happy^ - Kig på dine sko - de er helt grønne - for du har trådt i spinaten endnu engang ;) :))
    Virker ik' helt smart at sidde og sige det modsatte af hvad administratoren siger - vel? :roller:
    Dine tæer må da snart være hudløse så langt fremme i skoene som du er af og til. ;)